Інспектор відділу кадрів

Центр досліджень безпілотних систем

  • Київ
  • Постійна
  • Повна зайнятість
  • 18 годин тому
Опис вакансіїОпис вакансіїМи шукаємоінспектора з кадрового облікудо сучасної та амбітної mil-tech компанії, яка спеціалізується на розробці та виробництві високотехнологічних рішень для оборонної галузі та успішно розвивається на ринку України. За період повномасштабного вторгнення безупинно нарощуємо виробничий потенціал, ринок збуту та професійну команду.Наша ціль - стати передовими на ринку України, постійно зростати та стрімко йти вперед!Що ми пропонуємо:
  • Цікаву динамічну роботу.
  • Дружню команду колег однодумців, які готові прийти на допомогу та підтримати у найскладніші часи.
  • Можливість реалізовувати свої ідеї та впливати на результат.
  • Постійний професійний розвиток та можливість кар'єрного росту.
  • Затишний сучасний офіс в центральній частині столиці на правому березі.
  • Безперебійний інтернет та електропостачання.
  • Смачні обіди.
  • Спільні заходи та дозвілля (театр, кіно, концерти, тощо).
  • Офіційне працевлаштування.
  • Лікарняні та відпустки згідно КЗпП.
  • Можливість бронювання.
Наш кандидат повинен мати:
  • Досвід роботи на посаді інспектора з кадрового обліку від 3-х років.
  • Досвід роботи з ТОВ та ФОП.
  • Досвід аудиту і приведення до ладу кадрової документації.
  • Досвід ведення військового обліку, буде перевагою.
  • Високий рівень знань трудового законодавства України та НПА у сфері трудових відносин.
  • Впевнений користувач стандартних офісних програм, Google-інструментів, BAF, Медок.
  • Уважність до деталей, відповідальність, вміння пояснювати і надавати дружню комунікацію колегам і партнерам.
Основні обов'язки:
  • Ведення всіх процесів кадрового діловодства (прийняття, переведення, звільнення, надання всіх видів відпусток, відряджень).
  • Ведення кадрової документації (створення наказів, формування особових справ, ведення карток П-2, журналів обліку наказів, трудових книжок).
  • Ведення обліку листків непрацездатності, оформлення рішень уповноваженого із соціального страхування.
  • Надання інформації на запити колег і співробітників (довідки, витяги, списки, статистичні дані та ін.).
  • Ведення всіх процесів кадрового діловодства (прийняття, переведення, звільнення, надання всіх видів відпусток, відряджень).
  • Ведення кадрової документації (створення наказів, формування особових справ, ведення карток П-2, журналів обліку наказів, трудових книжок).
  • Ведення обліку листків непрацездатності, оформлення рішень уповноваженого із соціального страхування.
  • Надання інформації на запити колег і співробітників (довідки, витяги, списки, статистичні дані та ін.).
Місце роботи та графік:
  • Повна зайнятість.
  • Офіс в центрі міста.
Про компаніюМи - провідна компанія, яка забезпечує військових сучасними та надійними технологіями, наближаючи перемогу України щодня. Наша місія - створювати якісну продукцію, що рятує життя та забезпечує ефективність у найважчих умовах.Ми цінуємо досвід ветеранів та ветеранок і переконані, що разом ми здатні зробити більше для зміцнення обороноздатності нашої країни та технологічного розвитку військової сфери. Якщо описана нижче вакансія відповідає Вашим навичкам і компетенціям, будемо раді бачити Вас у команді.ВідгукнутисяМашинобудування, 250-1000 співробітників

work.ua

Схожі вакансії

  • Інспектор відділу кадрів

    Крук

    • Київ
    Опис вакансії Інспектор відділу кадрів Локація: Київ, Лівий берег, Харківське шосе 190 Графік роботи: пн-пт (9:00 по 18:00) Заробітна плата: 30000 грн Вимоги: Досвід ро…
    • 17 годин тому
  • Інспектор відділу кадрів

    Dl Solution

    • Київ
    DL SOLUTION - національний FMCG-дистриб'ютор. Надає комплексні послуги у сфері дистрибуції та логістики й забезпечує постачання товарів у категоріях food та nonfood. Дистрибуторськ…
    • 2 дні тому
  • Інспектор відділу кадрів

    П.Рітейл

    • Київ
    Опис вакансії Компанія з роздрібного продажу газу і нафтопродуктів, що динамічно розвивається, представлена мережею автозаправних станцій по всій Україні під торговою маркою «МОТ…
    • 15 днів тому