
Фахівець з документообігу
- Тернопіль
- Постійна
- Повна зайнятість
- Вища освіта;
- Вміння працювати з великим обсягом документів та дотримуватись термінів
- Знання пакету програм Microsoft Office: EXCEL (середній або вищий рівень), Word, Outlook, Power Point;
- Впевнене володіння ПК.
- Аналіз та актуалізація даних по запасних частинах, оцінка вартості щодо цін на ринку;
- Формування комерційних пропозицій для контрагентів з продажу запасних частин;
- Здійснення обміну первинною документацією між сторонами, що підписали договори;
- Підготовка звітності та технічної документації;
- Реєстрація, облік і доставка документів;
- Розробка нормативних та методичних матеріалів.
- Офіційне працевлаштування, офіційну заробітну плату.
- Корпоративний мобільний зв'язок.
- Забезпечення обідами коштом компанії.
- Можливість для професійного розвитку в стабільній та успішній компанії.
- Динамічну та результативну робочу атмосферу.
work.ua