Оператор контакт-центру "Ріел" (вхідна лінія)
White Sales
- Львів
- Постійна
- Повна зайнятість
- Опрацьовувати вхідні запити клієнтів;
- Комунікувати з клієнтами (онлайн) від першого контакту - до планування зустрічі з консультантом;
- Здійснювати первинну обробку запитів нових клієнтів (телефоном / поштою / в месенджерах / бот);
- Фіксувати результати роботи в CRM згідно зі стандартами (ведення Zoho CRM та Propertymate);
- Запрошувати клієнтів до консультацій в офісі та огляду об'єктів (VR - огляд, або безпосередньо на місці);
- Досвід. Маєте успішний досвід опрацювання заявок клієнтів (Телефоном та у чатах);
- Мова. Вільно володієте грамотною українською мовою;
- Технології. Маєте навички роботи з CRM-системою. Досвід роботи з Propertymate - буде перевагою;
- Сервіс. Розумієте, що таке якісний сервіс та увага до клієнтів;
- Соціальність. Маєте хороші комунікативні навички, відповідальність, чесність та уважність.
- Заробітна плата. Ставка 30 000 грн та бонусна система.
- Графік роботи. В офісі (пн - пт) 5\2 - з 09:00 до 17:00, або з 11:00 до 19:00. Субота - робоче чергування (випадає 1−2 рази на місяць) з 10:00 до 17:00. У випадку робочої суботи, вихідний компенсується іншим днем в тижні. Неділя - завжди вихідний.
- Затишний офіс за адресою Львів, вулиця Богдана Хмельницького, 116. Ми пропонуємо сучасне приміщення з усіма необхідними зручностями для продуктивної роботи, що сприяє комфорту та задоволенню від процесу праці.
- Чіткі стандарти й алгоритми діяльності; Наша компанія має визначені стандарти та процедури, які допомагають співробітникам чітко розуміти свою зону відповідальності та алгоритм дій у різних ситуаціях. Це створює сприятливе середовище для ефективної роботи та забезпечує прозорість у виконанні завдань.
- Кар'єрні можливості: Ми пропонуємо розвиток та ріст для всіх співробітників в структурі компанії, в менеджера з опрацювання заявок є змога кар'єрного росту до менеджера з продажу нерухомості.
- Корпоративна культура та етика: У нашій компанії ми приділяємо особливу увагу розвитку корпоративної культури, що ґрунтується на принципі рівності та взаємоповаги. Не приймається будь-яка форма дискримінації за будь-якими ознаками. Ми прагнемо створити середовище, де кожен працівник має рівні можливості для розвитку й професійного зростання.
- Адаптація нових членів команди: Покрокова програма навчання.Ми розробили покрокову програму навчання, яка охоплює всі аспекти роботи з клієнтами та вивчення процесів компанії. Ця програма дозволяє новим співробітникам швидко опанувати навички та знання, які необхідні для успішної роботи.
- Менторська підтримка: Кожен новий співробітник отримує менторську підтримку, яка допомагає новачкам з розумінням процесів компанії та надає необхідну допомогу в процесі роботи.
- Підтримка ініціатив та вплив на зміни: Наша компанія відкрита до змін у своїх процесах, тому кожен співробітник має змогу безпосередньо впливати на їх покращення. Якщо працівник бачить можливість оптимізувати свою роботу, або якимось чином її спростити - компанія максимально підтримує такі ініціативи.
work.ua