Адміністратор
- Харків
- 15 000-30 000 грн. за місяць
- Постійна
- Повна зайнятість
- Відкрита, приємна та комунікабельна людина. Маєте вміння зберігати спокій у стресових ситуаціях, логічно мислити та бути уважними.
- Бажано мати досвід роботи на аналогічній посаді в приватних медичних клініках. (Але це не є основним критерієм відбору).
- Впевнено володієте комп'ютером та маєте досвід роботи з ним.
- Здатні працювати в режимі багатозадачності.
- Маєте відміні усні та письмові комунікаційні навички.
- Пунктуальність та відповідальність є вашими сильними сторонами.
- Позитивне мислення, з підходом в житті, що будь-яку задачу можна вирішити.
- Організація безперебійної роботи центру.
- Відкриття та закриття центру.
- Робота на рецепції.
- Грамотне консультування клієнтів щодо послуг (вартість, знижки, запис на прийом).
- Зустріч, реєстрація та супровід клієнтів.
- Робота з базою клієнтів.
- Приймання телефонних дзвінків та іншої вхідної інформації.
- Запис клієнтів на прийом та ведення розкладу.
- Працювати з навчальним центром: зустріч, розрахунок, збір учнів.
- Рішення в оперативному режимі виникаючих питань.
- Контроль грошових коштів та ведення касової та звітної документації.
- Підтримка високого рівня обслуговування клієнтів.
- Можливість працювати в дружньому та професійному колективі.
- Заробітну плату від 15000 грн. + % (20 000 - 30 000 грн при виконанні планових показників).
- Зручний позмінний графік роботи 3 через 3 з 09−21.00
- Офіційне працевлаштування.
- Своєчасну виплату зарплати 2 рази на місяць.
- Зручне місце розташування, всього 1 хвилина від станції метро «Палац Спорту».
- Участь у спільних корпоративних заходах.
- Можливості для підвищення кваліфікації та кар'єрного зростання.
- Знижки на послуги Центру;
- Бонуси за результативну роботу;
- Допомагаємо розвиватись та досягати цілей;
- Надаємо професійні навчання для команди.
work.ua