Опис вакансіїОфіс-менеджер / Менеджер по роботі з документамиЛокація: головний офіс у м. КиївДля нашого клієнта компанії яка є провідним виробником концентрованих фруктових та овочевих соків і пюре шукаємо уважного та організованого Офіс-менеджера, який допоможе підтримувати роботу головного офісу та забезпечить безперебійний документообіг компанії.Ваші основні завдання:Забезпечення життєдіяльності офісу: організація закупівель, робота з постачальниками, комунікація з кур'єрськими службами.Робота з кореспонденцією та дзвінками, організація зустрічей та переговорів.Збір і контроль первинної документації (накладні, акти, договори).Перевірка та супровід документів від постачальників.Взаємодія з бухгалтерією, фінансами, продажами, закупівлями та юридичним відділом.Контроль електронного документообігу та архівація документів.Ведення реєстрів документації, завантаження скан-копій у систему.Підготовка офіційних листів та внутрішньої звітності.Ми очікуємо:Досвід роботи з договорами та первинними бухгалтерськими документами.Впевнений користувач MS Office (Outlook, Word, Excel), знання 1С буде перевагою.Грамотна усна та письмова мова (українська).Висока самоорганізованість, уважність та відповідальність.Вміння працювати з великим обсягом інформації та швидко навчатися.Ми пропонуємо:Роботу у стабільній компанії, яка постійно розвивається.Можливість професійного росту в структурі великої виробничо-торгової групи.Команду, яка цінує відкритість, ініціативність та результат.Комфортний офіс у Києві та підтримку колег з різних підрозділів.ВідгукнутисяПошук персоналу, HR, 10-50 співробітників