Оператор контакт-центру
- Житомир
- 9 500-21 600 грн. за місяць
- Постійна
- Повна зайнятість
Телекомунікації, зв'язок; 10-50 співробітниківЖитомирМаринаПропонуємо створити резюме!Опишіть свій досвід і навички - це підвищить ваші шанси одержати роботу мрії.Повна зайнятість.Вакансію зараз переглядає 1 шукач. Відгукніться першим!Робота з клієнтами Робота із запереченнями Продаж Знання стандартів обслуговування Теплий продаж Здійснення вихідних дзвінківОпис вакансіїДоброго дня, шановні шукачі!Запрошуємо до нашого комфортного колл-центру майбутніх висококласних менеджерів з продажів! У Вас є досвід- WELCOME, ми відкриті до нових знань!Якщо ви досвідчений оператор, у вас є досвід роботи на аналогічній посаді, вмієте і знаєте як продати будь-що і будь-кому - особисто для вас є додатковий welcome-бонус. Телефонуйте - обговоримо особисто.Ми приємно здивуємо))Що продавати? Непродовольчі товари масового попиту (товари для дому, текстиль, побутова хімія, дрібна побутова техніка, товари для саду та городу, для краси та догляду за собою).Де продавати - у комфортному офісіЩо ми готові запропонувати:
- комплексне навчання нових співробітників. Наставництво та підтримку, особливо у перші дні роботи;
- робота ведеться лише з нашої бази клієнтів;
- працюємо в офісі;
- заробітна плата з першого дня стажування - 45/50/55/60 грн/час, % від продажів, чітко прописані бонуси;
- виплата 2 рази на місяць, завжди вчасно та жодних затримок;
- Немає штрафів;
- середня заробітна плата наших операторів 13 200−16 300 грн;
- перший місяць, навіть без досвіду роботи зп в діапазоні 7 500−11 500 грн, можливо більше, залежить від вас;
- ТОПові оператори офісу заробляють 20 300 - 45 000 грн;
- зручний графік роботи: пн-пт 08:00-17:00, 09:00 - 18:00, 10:00 - 19:00 або з 11:00-20:00;
- ви працюватимете у колективі професіоналів своєї справи, які у будь-який момент Вам допоможуть у вирішенні проблеми;
- можливість купувати всю продукцію компанії за собівартістю у необмеженій кількості;
- безліч розіграшів, акцій, подарункових сертифікатів та багато інших мотиваційних програм серед співробітників;
- робити вихідні телефонні дзвінки нашим клієнтам (тепла база);
- консультувати клієнтів щодо асортименту товарів та чинних акцій;
- оформляти замовлення, ПРОДАВАТИ товар;
- працювати із запереченнями;
- працювати із замовленнями, що зависли;
- дотримуватись норм і стандартів обслуговування;
- супроводжувати клієнта, який замовив товар: у разі наявності в нього додаткових питань до оплати.
work.ua