Фахівець з обслуговування клієнтів телефоном (вхідна лінія)

  • Черкаси
  • Постійна
  • Повна зайнятість
  • 16 днів тому
Опишіть свій досвід і навички - це підвищить ваші шанси одержати роботу мрії.Повна зайнятість. Також готові взяти людину з інвалідністю.Вакансію зараз переглядає 1 шукач. Відгукніться першим!MS Office Користувач ПК Google Docs Google Sheets Організованість Стресостійкість Ведення ділових переговорів Ведення телефонних переговорів LibreOffice Активність Цілеспрямованість Робота з клієнтами Робота із запереченнями Активний продаж Телефонний продаж Продаж Уміння працювати в режимі багатозадачності Ініціативність Дисциплінованість Орієнтація на результат Саморозвиток Прийом вхідних дзвінків Знання стандартів обслуговування Відкритість Ефективна комунікаціяОпис вакансіїПриватБанк - є найбільшим банком України та одним з найбільш інноваційних банків світу. Займає лідуючі позиції за всіма фінансовими показниками в галузі та складає близько чверті всієї банківської системи країни.Ми шукаємо Фахівця з обслуговування клієнтів телефоном (вхідна лінія), який прагне працювати в динамічному середовищі та розділяє цінності взаємної довіри, відкритості та ініціативності.Ми прагнемо знайти цілеспрямованого професіонала, який вміє працювати в режимі багатозадачності, орієнтованого на якість та результат.Основні обов'язки:
  • Відповідає на вхідний дзвінок від клієнта, якісно і своєчасно обробляє звернення клієнтів.
  • Надає коректну, точну, вичерпну, актуальну та таку, що відповідає запиту клієнта, необхідну інформацію про послуги, тарифи, процедури та акції банку згідно з сценаріями обслуговування.
  • Дотримується встановлених стандартів з якості обслуговування клієнтів у телефонному режимі, ведення діалогів для операторів та сценаріїв розмови.
  • Вживає заходів щодо припинення виявлених (в тому числі підозра) шахрайських операцій з боку працівника/ клієнта, які тягнуть фінансові / матеріальні збитки банку.
  • Неухильно дотримується правил проведення верифікації клієнта, проводить фото ідентифікацію згідно з інформацією, інструкціями та затвердженим порядком виконання даного процесу.
  • Дотримується черговості та тривалості своїх робочих змін у загальному розкладі підрозділу і виходу в зміни згідно з графіком роботи у програмному комплексі.
  • Виконує вимоги щодо фінансового моніторингу, ризик менеджменту, протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення тощо.
  • Вивчає обов'язкові за посадою матеріали та проходить відповідні тренінги та навчальні заходи.
Основні вимоги:
  • Повна загальна середня освіта.
  • Досвід роботи в банку (буде перевагою).
  • Навички ведення ділових (в т.ч. телефонних) переговорів, активних продажів, роботи з запереченнями (буде перевагою).
  • Вміння працювати в режимі багатозадачності зі збереженням самоорганізації та дисциплінованості.
  • Впевнений користувач ПК, MS Office або Libre, Google-сервісів (документи, таблиці, пошта, календар).
  • Наявність компетенцій: орієнтація на результат, робота в команді, фокус на клієнті, ефективна комунікація, робота з текстовою інформацією, стресостійкість.
  • Вільне володіння українською мовою (у т.ч. діловою, чітка і зрозуміла вимова, без дефектів, для надання інформації про банківські продукти та послуги).
  • Наявність прикладів про проходження навчання, опанування нових областей знань та саморозвиток за останні 2−3 роки.
Технічні вимоги:
  • Наявність віддаленого робочого місця та комп'ютера/ноутбука* з технічними характеристиками: процесор і3 та вище, ОЗУ 6 ГБ та вище.
  • Швидкість інтернету: Ping не вище 20, download не нижче 30, upload не нижче 30.
  • Інтернет - за спід-тестом від 100 мбит/с (ідеальний варіант), від 50 мбит/с (мінімально допустимий).
*ПриватБанк дбає про своїх працівників та забезпечує необхідною технікою для виконання посадових обов'язків вже після першого тижня роботиЩо ми пропонуємо:
  • Стабільну заробітну плату: постійна ставка і зрозуміла, прозора бонусна система
  • Графік: 2/2 або 5/2
  • Офіційне працевлаштування на повну зайнятість
  • Кар'єрне зростання - усі менеджери Call Center починали з позиції оператора
  • Дистанційний формат роботи
  • Сприятливі умови для всіх - оплачувані лікарняні та відпустки (+ додаткові відпустки пільговим категоріям)
  • Спеціалізовану програму кваліфікованої Психологічної підтримки
  • Компенсацію лікування завдяки соціальному пакету
  • Знижки для працівників на відвідування спортивних клубів, проживання в готелях
ПриватБанк відкритий до підтримки та працевлаштування ветеранів i ветеранок, а також людей з інвалідністю.Для нас неприйнятною є дискримінація через стан здоров'я та фізичні можливості, вік, расову чи етнічну належність, стать і сімейний стан.Ми готові навчати ветеранів та кандидатів з інвалідністю без досвіду роботи в банківській сфері.Якщо ви маєте статус людини з інвалідністю або ветерана, звертайтеся на [ ]. фахівці ПриватБанку нададуть консультацію і супровід упродовж процесу відбору та після працевлаштування.

work.ua

Схожі вакансії

  • Фахівець з питань пробації

    • Черкаси
    • 13 000-14 000 грн. за місяць
    Опишіть свій досвід і навички - це підвищить ваші шанси одержати роботу мрії. Повна зайнятість. Також готові взяти людину з інвалідністю, ветерана. Вища освіта. Вакансію зараз …
    • 6 днів тому
  • Фахівець з питань оренди землі і майна

    МХП, ПрАТ

    • Черкаси
    МХП - міжнародна компанія у сфері харчових та агротехнологій, яка об'єднує понад 26 тисяч співробітників на понад 40 підприємствах у 17 регіонах України та близько 4 тисяч співробі…
    • 20 днів тому
  • Фахівець з публічних закупівель

    Комунальний навчальний заклад «ЧОІПОПП ЧОР»

    • Черкаси
    Вимоги, побажання: 1. Досвід роботи в галузі публічних закупівель протягом мінімум 1 року. 2. Знання чинного законодавства з питань публічних закупівель. 3. Вміння підготовлюват…
    • 20 днів тому
    • Подавайте заявку легко