Фахівець з обслуговування клієнтів телефоном (вхідна лінія)
- Черкаси
- Постійна
- Повна зайнятість
- Відповідає на вхідний дзвінок від клієнта, якісно і своєчасно обробляє звернення клієнтів.
- Надає коректну, точну, вичерпну, актуальну та таку, що відповідає запиту клієнта, необхідну інформацію про послуги, тарифи, процедури та акції банку згідно з сценаріями обслуговування.
- Дотримується встановлених стандартів з якості обслуговування клієнтів у телефонному режимі, ведення діалогів для операторів та сценаріїв розмови.
- Вживає заходів щодо припинення виявлених (в тому числі підозра) шахрайських операцій з боку працівника/ клієнта, які тягнуть фінансові / матеріальні збитки банку.
- Неухильно дотримується правил проведення верифікації клієнта, проводить фото ідентифікацію згідно з інформацією, інструкціями та затвердженим порядком виконання даного процесу.
- Дотримується черговості та тривалості своїх робочих змін у загальному розкладі підрозділу і виходу в зміни згідно з графіком роботи у програмному комплексі.
- Виконує вимоги щодо фінансового моніторингу, ризик менеджменту, протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення тощо.
- Вивчає обов'язкові за посадою матеріали та проходить відповідні тренінги та навчальні заходи.
- Повна загальна середня освіта.
- Досвід роботи в банку (буде перевагою).
- Навички ведення ділових (в т.ч. телефонних) переговорів, активних продажів, роботи з запереченнями (буде перевагою).
- Вміння працювати в режимі багатозадачності зі збереженням самоорганізації та дисциплінованості.
- Впевнений користувач ПК, MS Office або Libre, Google-сервісів (документи, таблиці, пошта, календар).
- Наявність компетенцій: орієнтація на результат, робота в команді, фокус на клієнті, ефективна комунікація, робота з текстовою інформацією, стресостійкість.
- Вільне володіння українською мовою (у т.ч. діловою, чітка і зрозуміла вимова, без дефектів, для надання інформації про банківські продукти та послуги).
- Наявність прикладів про проходження навчання, опанування нових областей знань та саморозвиток за останні 2−3 роки.
- Наявність віддаленого робочого місця та комп'ютера/ноутбука* з технічними характеристиками: процесор і3 та вище, ОЗУ 6 ГБ та вище.
- Швидкість інтернету: Ping не вище 20, download не нижче 30, upload не нижче 30.
- Інтернет - за спід-тестом від 100 мбит/с (ідеальний варіант), від 50 мбит/с (мінімально допустимий).
- Стабільну заробітну плату: постійна ставка і зрозуміла, прозора бонусна система
- Графік: 2/2 або 5/2
- Офіційне працевлаштування на повну зайнятість
- Кар'єрне зростання - усі менеджери Call Center починали з позиції оператора
- Дистанційний формат роботи
- Сприятливі умови для всіх - оплачувані лікарняні та відпустки (+ додаткові відпустки пільговим категоріям)
- Спеціалізовану програму кваліфікованої Психологічної підтримки
- Компенсацію лікування завдяки соціальному пакету
- Знижки для працівників на відвідування спортивних клубів, проживання в готелях
work.ua