Менеджер з закупівель та роботі з клієнтами

Chela Ukraine

  • Київ
  • Постійна
  • Повна зайнятість
  • 9 годин тому
Опис вакансіїЗапрошуємо приєднатися до нас менеджера з закупівель та роботи з клієнтами, який допоможе підтримувати ефективну співпрацю з постачальниками та забезпечувати високий рівень обслуговування наших партнерів.Що входитиме у твої обов'язки:
  • Організація та контроль процесу закупівель професійних миючих засобів та обладнання.
  • Ведення переговорів із постачальниками, пошук найвигідніших умов та моніторинг ринку.
  • Співпраця з клієнтами: консультативна підтримка, врахування їхніх потреб і побажань.
  • Координація замовлень, контроль своєчасної доставки та якості продукції.
  • Ведення документації та звітності, взаємодія з внутрішніми підрозділами компанії.
Тобі буде комфортно у цій ролі, якщо:
  • Маєш досвід роботи від 1 року у закупівлях, продажах або клієнтському сервісі.
  • Вмієш ефективно комунікувати, вести переговори та налагоджувати довірливі стосунки.
  • Відповідальний, організований і уважний до деталей.
  • Готовий працювати у команді, орієнтованій на результат та якість.
  • Зацікавлений у професійному зростанні і розвитку навичок.
Що ми пропонуємо:
  • Роботу в стабільній компанії з високою репутацією.
  • Конкурентну зарплату.
  • Повний соціальний пакет, комфортні умови праці в Києві.
  • Дружній колектив, де цінують підтримку і взаємодопомогу.
  • Можливість професійного розвитку та навчання.
  • Участь у важливій справі - покращенні якості послуг у сфері клінінгу та санітарії.
Якщо ти хочеш працювати у компанії, яка цінує своїх співробітників і пропонує стабільність та розвиток, - будемо раді бачити тебе в нашій команді! Надсилай своє резюме і давай розвиватися разом!ВідгукнутисяПослуги для населення та бізнесу, 50-250 співробітників

work.ua