
Фахівець з адміністрування операцій
- Київ
- Постійна
- Повна зайнятість
- вести облік контрагентів (орендодавців, банків, постачальників зв'язку, рекламодавців, перевізників)
- вести облік розташування термінального обладнання
- вести облік договорів (оренди/суборенди/послуг, інкасації, телекомунікаційних, реклами, перевезення)
- брати участь у процесі підготовки, погодження та підписання типових та нетипових договорів
- впевнене користування MS Office
- знання BAS (1C) буде перевагою
- відповідальний підхід до справи
- уважність до деталей та посидючість
- медичне страхування з повним покриттям
- курси корпоративної англійської та компенсація спортивних абонементів
- офіційне працевлаштування, відпустки, лікарняні
- своєчасна виплата заробітної плати
- корпоративний мобільний зв'язок
- додаткове навчання за рахунок компанії
- матеріальна допомога в складній ситуації
work.ua