
Фахівець/чиня з організації грошової допомоги/Cash Officer
- Харків
- Постійна
- Повна зайнятість
- Брати активну участь у всіх етапах реалізації проекту;
- Комунікація з представниками влади в громадах, де буде реалізовуватися проект;
- Звітність проекту;
- Відрядження до місця реалізації проекту з метою моніторингу та підтримки
- Чітко дотримуватись термінів реалізації проекту
- Разом з керівником проекту забезпечувати створення та реалізацію планів роботи, встановлення чітких цілей та планів діяльності.
- Забезпечувати регулярний зв'язок із партнерами по реалізації, а також надавати їм технічну підтримку, регулярний моніторинг усіх аспектів послуг з управління справами, що впроваджуються партнерами.
- Проведення проектних заходів, таких як тренінги, семінари, вебінари, екскурсії разом з командою програми.
- Сприяти механізму координації та обміну інформацією з контактними особами на місцевому рівні (міська та сільська місцевість) з державними та недержавними суб'єктами (районними управліннями соціальної політики, службами захисту дітей, НУО тощо).
- Нанести на карту наявні спеціалізовані послуги та переконатися, що шлях направлення є сучасним, щоб полегшити доступ бенефіціарів до послуг у поєднанні з тими, що надаються робочою підсекторальною групою з питань захисту дітей.
- Забезпечити систематичний і точний збір інформації про справу та даних.
- Забезпечити впровадження протоколів управління інформацією, зокрема щодо конфіденційності даних (включаючи базу даних).
- Забезпечте регулярне спілкування з керівником проекту щодо оновленої діяльності, досягнень і труднощів через зустрічі, звіти та спеціальне спілкування за запитом і потребами. Позначайте термінові проблеми, коли вони виникають.
- Виконання інших завдань в рамках проекту, які виходять від керівника та інших структурних підрозділів організації
- Досвід роботи на відповідній посаді не менше 1 року, бажано попередній досвід роботи з ГО;
- Бажано мати вищу освіту, переважно в галузі соціальних, гуманітарних наук та фінансів;
- Відмінні навички ведення документації та обліку; відмінні комунікативні навичка;
- Здатність працювати самостійно та організовувати, розставляти пріоритети та виконувати численні завдання у швидкому темпі, орієнтованому на кінцеві терміни
- Вільне володіння українською (письмово та розмовно), бажане знання англійської мови.
- Відмінне володіння пакету баз даних MS Excel та Microsoft Office;
Rabota