Адміністратор освітнього центру, фасилітатор
- Тернопіль
- Постійна
- Повна зайнятість
- Офіційна співпраця: Ми пропонуємо офіційну співпрацю на контрактній основі після успішного проходження випробувального терміну.
- Матеріально-технічне забезпечення: Ми технологічні, тому ми забезпечуємо доступ до сучасного програмного забезпечення та інфраструктури.
- Розвиток кар'єри: У Вас буде необмежена можливість розвивати свої навички та у майбутньому керувати своїми проєктами, що приносять користь суспільству.
- Висока заробітна плата: Ми пропонуємо конкурентну заробітну плату, що відповідає Вашим навичкам та досвіду.
- Міжнародні стандарти: У нас є можливість стати керівником за міжнародними стандартами. Ми навчимо Вас працювати у CRM-системах та використовувати популярні методології та інструменти проєктного менеджменту, такі як SCRUM та JIRA.
- Професійна команда: Ви станете частиною професійної та мотивованої команди з великим міжнародним досвідом і матимете можливість навчатися від найкращих спеціалістів.
- Знаходження та орендування приміщення для освітнього центру. Це включає вибір відповідного місця з урахуванням доступності для учасників, комунікаційної інфраструктури та інших важливих факторів. Також до обов'язків може входити організація робочих місць, зон відпочинку та необхідного обладнання для занять.
- Розробка та виконання плану роботи центру. Це включає створення графіку занять, тренінгів, семінарів та інших подій, а також взаємодію з викладачами та співробітниками для забезпечення відповідного проведення заходів.
- Координація діяльності різних відділів та співробітників центру. Він забезпечує взаємодію між ними, контролює виконання поставлених завдань та вирішує організаційні питання.
- Організація та проведення різноманітних заходів, такі як презентації, воркшопи, культурні заходи тощо. Ці активності спрямовані на підвищення інтересу до центру та його програм, підтримку спільноти та розвиток центру.
- Проведення гурткової роботи з бенефіціарам за потреби (арттерапія, гурткова робота задля подолання освітніх втрат) за наявності педагогічної освіти.
- Відповідає за роботу на рівні громад, партнерства з усіма громадами проєкту та іншими зацікавленими сторонами, та проведення оцінок на рівні громад,
- Планування та організація активностей в межах проєкту (такі як освітні заходи, курси, майстер-класи, школи самооборони, заходи для дітей, з психосоціальної підтримки, індивідуальні консультації, зустрічі з державними та комунальними установами, поліцією та ін.) та координація роботи мобільних бригад.
- Встановлення ефективної комунікації та партнерств із місцевими жителями, організаціями та установами, такими як школи, служби соціального захисту, поліція, місцева влада та іншими.
- Забезпечення реєстрації бенефіціарів проєкту в нашій системі, відповідно до процедур захисту особистих даних та регулярний моніторинг їхніх потреб і запитів, а також збір зворотного зв'язку. Реєстрації вхідних та вихідних опитувань бенефіціарів. Впевнитись, що коли бенефіціар матиме запит на новий захід або проблему, він/вона звернуться до нас знову.
- Забезпечення максимального просування проєкту в різноманітних медіа-каналах, щоб якомога більше жителів області знали про нашу організацію, проєкт та заходи, які підходять їм. Вашим завданням буде забезпечити максимальну участь у заходах проєкту усіх представників цільової аудиторії.
- Створення фото та відеоматеріалів на всіх проведених заходах для подальшого звітування та медійного висвітлення проєкту. Забезпечувати своєчасне встановлення банерів, постерів та інших візуальних матеріалів про проєкт.
- Створення та притримання плану та графіку реалізації проєкту з врахуванням можливих змінних факторів та можливих ризиків.
- Підготовка регулярних звітів (текстових, фото-, фінансових) щотижня, щомісяця та за запитом щодо реалізації проєкту на місцевості та досягнутих результатів.
- Постійний моніторинг безпекової ситуації в регіоні та звітування щодо неї у письмовому вигляді, на основі якої приймаються рішення щодо подальшої реалізації проєкту.
- Контроль за якістю наданої інформації, звітів чи інших необхідних звітних матеріалів командою проєкту, підрядниками, партнерами, органами місцевої влади чи іншими учасниками реалізації проєктів організації.
- Координація те менеджмент команди (понад 30 працівників).
- Координація роботи підрядників, контроль за якістю наданих ними послуг.
- Забезпечення команди необхідними ресурсами і матеріалами для виконання їх завдань та реалізації запланованих активностей проєктів.
- Ведення обліку запасів та забезпечення їх правильного зберігання. Виконання періодичних інвентаризацій для контролю за наявними ресурсами.
- Організація та здійснення своєчасної доставки чи прийому матеріалів, обладнання, інвентарю чи інших товарів, необхідних для реалізації проєктів.
- Своєчасне виявлення проблем та прогалин, які виникають під час реалізації проєкту, та пропозиція конструктивних шляхів покращення чи необхідних коригувань
- Відповідь на телефонні дзвінки та продзвін бенефіціарів, партнерів чи інших осіб, що зацікавлені у участі в проєктах організації.
- Планування відряджень та поїздок команди, що включає бронювання готелів, складання маршрутів та здійснення інших адміністративно-організаційних задач для забезпечення безпечної поїздки, можливо - із залученням асистентів.
- Щоденний моніторинг прогресу кожного завдання та поставленої мети проєкту та внесення відповідних показників в CRM-систему.
- Регулярна участь та проведення зустрічей чи відеоконференцій з командою для отримання поточної інформації про реалізацію проєкту та планування майбутніх активностей.
- Планування дрібних витрат для локальних активностей проєкту, таких як офісні витрати, поліграфія, пальне і т. д., та ведення відповідної фінансової документації.
- Розв'язання складних ситуацій на проєкті та знаходження нестандартних та швидких рішень.
- Виконання різноманітних адміністративних та офісних завдань, виконання завдань з пошуку інформації та систематизації даних.
- Дотримання політик, правил та положень ХОМГО «ОСВІЧЕНА ІНІЦІАТИВА» та міжнародних донорів, а також кодексу поведінки та політики попередження сексуальної експлуатації та насильства ХОМГО «ОСВІЧЕНА ІНІЦІАТИВА».
- Вільне володіння українською мовою без пунктуаційних та граматичних помилок. Володіння англійською мовою хоча б на середньому рівні.
- Сильні комп'ютерні навички (MS Word, Excel, Power Point, інші пакети баз даних). Розширені навички роботи з MS Excel та спеціалізованими програмами аналізу даних будуть плюсом.
- Відмінні аналітичні навички та навички письмової комунікації для складання звітів для міжнародних донорів.
- Відмінні комунікативні навички, навички міжособистісного спілкування, усної та письмової комунікації.
- Вища освіта, зокрема у сфері менеджменту, маркетингу, економіки або суміжних соціальних спеціальностях.
- Високий ступінь гнучкості та відмінна здатність організовувати роботу, дотримуватись термінів.
- Високий рівень стресостійкості та вміння розставляти пріоритети в нестандартних ситуаціях.
- Вміння координувати численні завдання та зберігати увагу до деталей.
- Позитивне та професійне ставлення, включаючи здатність керувати та добре працювати в команді.
- Досвід роботи в гуманітарних надзвичайних умовах буде перевагою
- Досвід роботи з СRM-системами Jira/Trello/Asana буде перевагою.
- Можливість пропонувати напрямки, на які ми можемо отримувати фінансування - ми вітаємо Ваше бажання розвиватися та приносити користь людям!
- Можливість навчитися писати гранти та координувати нові проєкти, у вільний від основних обов'язків час
- Ми маємо зв'язки з університетами та партнерами в Україні і за кордоном - Ви можете використовувати їх для власних професійних цілей
- Ви перші будете дізнаватися про можливості брати участь в освітніх проєктах та курсах із підвищення кваліфікації в Україні і за кордоном. Наприклад, один із наших ресурсів:
work.ua