Про компанію: Ми - багатогалузевий холдинг, який створює проривні IT-продукти, розробляє рішення для оборонного сектору та консультує бізнес на межі змін. У центрі нашого успіху - сильна особистість засновника, навколо якої формується імідж компанії, довіра партнерів та медійна впізнаваність. І зараз ми шукаємо фахівця, який допоможе цій особистості звучати ще потужніше - у публічному просторі, в медіа, на сцені та у цифровому середовищі.Кого шукаємо: Енергійного, стратегічно мислячого PR-менеджера, який вміє перетворити ідеї в сильні меседжі, будувати персональний бренд, працювати з лідерами думок, журналістами, діловими медіа - і завжди бути на кілька кроків попереду.Ваші зони впливу:Побудова та розвиток персонального бренду власника холдингуФормування сильного іміджу власника як лідера думок в галузі IT, оборонних технологій і стратегічного консалтингуРобота з іміджем та публічною присутністю власника у проєктах в сфері defense - як в Україні, так і на міжнародній ареніРозробка контент-стратегії: від виступів до колонок і інтерв'юОрганізація публічних активностей, участі у форумах, виступах, панельних дискусіяхАнтикризова комунікація та робота з репутацієюСпівпраця з журналістами, медіа, пресслужбамиВедення соцмереж (LinkedIn, X, Instagram - залежно від обраної стратегії)Підготовка аналітичних довідок, тез, досьє та презентаційМи чекаємо від вас:Досвід в PR/GR/комунікаціях на рівні С-level (від 3 років)Глибоке розуміння українського та міжнародного медіаполяВміння писати зрозуміло, сильно і стратегічноДосвід ведення комунікацій в сферах high-tech, оборони або бізнесу - буде великим плюсомКонтакти у сфері медіа та вміння працювати з чутливими темамиДипломатичність, конфіденційність, стресостійкістьМи пропонуємо:Роботу з харизматичним лідером і проєктами, що мають реальний впливМожливість формувати публічну репутацію людини, яка створює технології майбутньогоВихід на міжнародну комунікацію, партнерства та ЗМІКонкурентну оплату, бонуси за результат, команду однодумців і гнучкий формат роботиЦя роль - для тих, хто не боїться відповідальності, мислить глобально і хоче будувати персональні бренди з майбутнім.