Розвиваємо мережу молочних магазинів в Києві.Шукаємо проактивну людину, яка має баження на практиці застосовувати комплесні знання з маркетингу.Зокрема, спілкування з покупцями, аналіз конкурентного середовища, аналіз складу нашої пропозиції, розвиток зовнішнього і внутрішнього брендування і ін.Віповідно, в обовязки спеціаліста входить:- Моніторинг конкурентів (ціни, асортимент)- Планування, аналіз трейд-маркетингу- Внутрішнє і зовнішнє оформлення магазинів- Робота над підвищенням лояльності покупцівПрактика- обовязковим є часткова зайнятість у вигляді роботи Продавцем, з метою отримання "польових" знань роботи з покупцем.Підпорядкування- безпосередньо директору