Офіс-менеджер
ELECTRO-MOTORS
- Київ
- 25 000 грн. за місяць
- Постійна
- Повна зайнятість
У зв'язку з розширенням штату - оголошує про відкриття гарячої вакансії офіс-менеджера
Опис вакансії:
- Організація і контроль процедури «Погодження Договорів»/заявки на складання договорів
- Сканування, реєстрація вхідних/вихідних документів (листи, договори, додатки, акти і т.п.) і розміщення документів в електронному сховищі.
- Оформлення та контроль заявок на оплату з визначеним набором контрагентів згідно внутрішніх процедур компанії.
- Документальне оформлення відряджень (підготовка Наказів та посвідчень про відрядження).
- Робота з документами («твердими» носіями), що включає:Розподіл документів по підприємству за їх призначенням.Підготовка листів зі слів Керівників та ведення офіційного листування з контрагентами.Підготовка розпоряджень, наказів зі слів Керівників.Робота з агентствами, що мають ліцензію на переклад з іноземних мов.
- Забезпечення документообігу з постійними Замовниками в рамках договірних відносин (відправка документів згідно встановленого графіку).Робота з вхідними запитами, як від контрагентів, так і від співробітників офісу, що включає:
- Прийом вхідних телефонних викликів, здійснення їх маршрутизації згідно затверджених алгоритмів (прийом, переадресація, організація conf-call).
- Консультування контрагентів із загальних питань як відвідувачів офісу, так і в телефонному режимі.
- Прийом вхідних електронних повідомлень, здійснення їх маршрутизації при необхідності.Прийом відвідувачів (кейтеринг).
- Асистування керівникам і співробітникам, що включає:
- Пунктуальність, акуратність, самоорганізованість, комунікабельність, відповідальність, стресостійкість, тактичність, сумлінність, позитивне ставлення до життя, грамотність, уважність, прагнення до навчання.
- Місце проживання: максимум 20-30 хвилин громадським транспортом до ст.м. Печерская.
- Вміння управляти задачами та контролювати їх виконання.
- Вміння складати документи, що описують бізнес-процеси, якими можуть користуватися інші.
- Добре поставлене мовлення.
- Знання бізнес-етикету, правил ділового спілкування та листування.
- Вільне і грамотне володіння українською та російською мовами.
- Вміння аналізувати інформацію.
- Впевнений користувач MS Office (Outlook, Word, Exсel), вміння працювати з документами в режимі «Рецензування».
- Навички роботи в CRM-системах: Bitrix24/amoCRM/ Pipedrive
- Навички роботи в Outlook (організація зустрічей, створення бази контактів і т.п).
- Навички роботи з електронним документообігом.
- Вільне володіння офісною технікою (факс, сканер, копіювальний апарат, принтер, ламінатор, офісна АТС).
- Вміння розставляти пріоритети при виконанні функціональних обов'язків.
- Навички позитивного міжособистісного спілкування, вміння працювати в команді.
- Готовність до дистанційної роботи.
- Знання англійської мови буде перевагою.
- Кандидат має бути готовий продемонструвати кожну з вище перерахованих професійних компетенцій на співбесіді.
- Розглядаються резюме, що відповідають не менше 80% професійних компетенцій.
Rabota