HR-administrator (English)
Partum Plus
- Київ
- Постійна
- Повна зайнятість
- англійська мова на рівні B2 і вище (усна й письмова);
- гарні навички спілкування;
- уважність до деталей та організованість;
- вміння працювати з великим обсягом інформації;
- досвід роботи у сфері документообігу буде значною перевагою.
- контроль усіх чинних страхових полісів компанії, ведення їх обліку та актуалізацію даних;
- своєчасне відстеження строків дії та організацію оновлення страхових документів, щоб уникати прострочень;
- регулярна комунікація зі страховими агентами та компаніями для погодження умов, продовження або змін у полісах;
- формування та ведення електронної бази даних по страховим полісам у внутрішніх таблицях/CRM;
- підготовку необхідних звітів і нагадувань для керівництва про наближення строків закінчення полісів.
- забезпечення своєчасної передачі інформації до бухгалтерії чи інших відділів, які працюють зі страховими документами.
- з 12:30 до 21:30 (пн - пт);
- Своєчасну заробітну плату: погодинна оплата, в середньому $800
- Комфортний та сучасний офіс (10 хвилин від метро Вокзальної)
- Оплачуване стажування (1 місяць) в повному обсязі
- Оплачувану відпустку та лікарняні
- Чудову можливість для професійного та особистого розвитку
- Корпоративні уроки англійської
work.ua