Quantitative Research Analyst
DIGITUM
- Київ
- Постійна
- Повна зайнятість
- Офіційне працевлаштування, соціальні гарантії
- Гідну оплату праці
- Віддалений формат роботи
- Дружній колектив, командна робота
- Перспективи кар'єрного зростання
- Ведення кількісних досліджень (U&A, Brand Health, Conjoint, Segmentation та т.ін.);
- Підготовка аналітичних звітів;
- Презентація результатів досліджень клієнтам;
- Комунікація з клієнтом на всіх етапах проекту;
- Розробка інструментарію дослідження виходячи із запиту клієнта;
- Контроль та супервізія реалізації проекту;
- Розробка пропозицій щодо дослідження;
- Освіта: повна вища - переважно: соціологія, маркетинг, економіка, психологія;
- Обов'язковий релевантний досвід аналітика кількісних маркетингових досліджень від 3х років;
- Глибокі знання у методології кількісних досліджень;
- Навички проектного менеджменту, ведення комунікації з клієнтом;
- Вільне користування MSWord, MSExcel, PowerPoint у професійній діяльності;
- Вільне користування SPSS; знання статистичних методів аналізу (факторний, кластерний);
- Серйозне ставлення до роботи, відповідальність, комунікабельність, сильні аналітичні здібності, гнучкість, стресостійкість, бажання розвиватися та вчитися, а також передавати свій досвід молодшим фахівцям.
Rabota