
Оператор контакт-центру (робота у вихідні дні)
- Житомир
- Постійна
- Повна зайнятість
- Прийом вхідних телефонних дзвінків;
- Реєстрація страхових випадків;
- Інформаційна підтримка клієнтів, які телефонують в контакт-центр компанії.
- досвід роботи в контакт-центрі - буде перевагою;
- вільне володіння українською мовою;
- чиста, добре поставлена вимова (без дефектів дикції);
- впевнений користувач ПК;
- активність, комунікабельність, ініціативність.
- Високий рівень емпатії: Надзвичайно важливо мати відчуття співчуття та розуміння стану і потреб наших клієнтів. Ви повинні бути здатні співпереживати та створювати сприятливе середовище для обміну інформацією.
- Бажання: Ми шукаємо людей, які справді бажають допомагати іншим. Ваша мотивація та прагнення досягати позитивних результатів будуть визначальними факторами успіху у цій ролі.
- Прагнення допомагати клієнтам: Ви повинні бути готовими надавати кваліфіковану підтримку нашим клієнтам та вміти ефективно спілкуватись з ними. Здатність слухати, аналізувати і реагувати на їхні потреби буде вашою сильною стороною.
- Роботу у компанії зі списку ТОП 25 найкращих роботодавців за версією Forbes.ua
- Цікаві проєкти та можливість реалізуватися в найбільшій європейській страховій групі
- Конкурентоспроможну заробітну плату, яка виплачується відповідно до законодавства України
- Можливість працювати дистанційно з будь-якого місця
- Безкоштовне медичне страхування, страхування від нещасного випадку
- Медичне страхування родичів на пільгових умовах
- Турботу про ваше ментальне здоров'я співробітників - безкоштовний сервіс психологічної підтримки з персональними психологами та коучами
- Відпустка тривалістю 24 календарних дні на рік
- Навчання та підвищення кваліфікації у процесі роботи
- Відмінні перспективи кар'єрного і професійного зростання
Rabota