Системний адміністратор, інженер технічної підтримки (Helpdesk), L1+L2
Coreberg IT Management
- Київ
- Постійна
- Повна зайнятість
- Приймати та обробляти звернення від користувачів по телефону та в системі Service Desk
- Здійснювати технічну підтримку користувачів віддалено та з виїздами до клієнтів (працюємо тільки з корпоративними клієнтами, більше 95% заявок закриваємо віддалено)
- Консультувати користувачів
- Регулярно інформувати користувачів про хід вирішення їх заявок
- Проводити первинну діагностику та усувати несправності в роботі комп'ютерної техніки
- Розуміння принципів діагностики ПК
- Знання десктопних ОС сімейства Windows на рівні адміністратора
- Розуміння принципів роботи мережі: NAT, DHCP, DNS
- Розуміння роботи поштових протоколів POP3, IMAP, SMTP, etc.
- Практичний досвід роботи з Google Workspace
- Базові знання Windows server, AD, DNS, Terminal Services
- Досвід налаштування мережевого обладнання, практичний досвід з Mikrotik буде плюсом
- Практичний досвід роботи з системами відеоспостереження буде плюсом
- Досвід прокладки СКС, обтискання патчкордів
- Впевнені практичні і теоретичні знання апаратної частини ПК, мережевих технологій для невеликих офісів
- Повага і толерантність у ставленні до користувачів, комунікабельність
- Послідовність, уважність і природне прагнення доводити почате до кінця, навіть дрібниці
- Письмова та усна грамотність
- Пунктуальність
- Активна життєва позиція
- Вміння та бажання вчитись
- Стресостійкість
- Великим плюсом буде вміння знаходити спільну мову з VIP користувачами і "складними користувачами", харизма
- Цілеспрямованого, готового працювати на результат
- Націленого на професійне зростання
- Тямущого, кмітливого
- Вміє отримувати задоволення від роботи
- Досвід роботи в колл-центрі
- Досвід роботи з системами Service Desk
- Досвід роботи з системами CMDB
- Фактичне суміщення ролей першої та другої лінії підтримки (L1+L2): від прийому заявок користувачів до діагностики і вирішення проблем в роботі комп'ютерної техніки, сервісів та мережевого обладнання
- Окрім типових задач, з перших днів даємо можливість напрацьовувати свої навички і вдосконалювати знання із таких специфічних питань, як:
1. Налаштування серверів друку, автоматизація підключення принтерів користувачам.
2. Адміністрування групових політик Active Directory.
3. Базове налаштування маршрутизаторів Mikrotik.
4. Адміністрування хостів в системі моніторингу Zabbix.
5. Регулярні роботи з системами відеоспостереження Hikvision.для L2
1. Адміністрування доменів Active Directory. Створення групових політик.
2. Адміністрування та моніторинг системи резервного копіювання Veeam.
3. Адміністрування системи Radius.
4. Тонке налаштування маршрутизаторів Mikrotik (OSPF, FIREWALL, NAT, VPN, etc.)
5. Адміністрування системи моніторингу Zabbix.
- Можливість з перших днів пробувати себе у вирішенні більш складних і цікавих задач рівня підтримки L3
- Можливість отримати великий досвід роботи з різними залізом, ПО і технологіями, тому що клієнти з різних сфер діяльності (кожен зі своїми специфіками)
- Робота в дружному колективі, зі змістом, принципами та цілями
- Офіс unlimited в центрі, 700м від м. Арсенальна (кава + печиво + сухофрукти і тп.). Можливість працювати дистанційно.
- Просторе робоче місце
- Вся необхідна техніка та інструменти для комфортної роботи
- Корпоративна база знань Wiki
- Щомісячні премії
- Навчання: Курси по мережевим технологіям, Налаштування обладнання MikroTik (MTCNA, MTCTCE, MTCRE), Проектування та діагностика бездротових мереж (Wi-Fi) та інші.
- Можливість кар'єрного росту
- Своєчасна виплата заробітної плати (жодної затримки ЗП за останні 9 років з моменту започаткування цього правила)
- Оплачувані лікарняні і відпустка
Rabota