Опис вакансіїМи OrthoHouse - компанія, яка змінює світ ортодонтії в Україні. Не просто постачаємо продукти та робимо власні інноваційні розробки, а створюємо ком'юніті лікарів, що прагнуть розвитку.І зараз нам потрібен PR-менеджер, який вміє поєднати ідеї, людей і емоції так, щоб про нас говорили, писали та хотіли бути частиною нашої історії.Що ти будеш робити:Організовувати топ-івенти - від навчальних курсів до масштабних конференцій: придумувати концепцію, підбирати локації, домовлятись з підрядниками, тримати бюджет у фокусі.Тримати руку на пульсі подій - логістика, таймінги, чек-листи, щоб все працювало, як швейцарський годинник.Розповідати світові про нас - писати прес-релізи, статті, тексти для соцмереж, готувати презентації.Будувати містки з медіа та партнерами - шукати, налагоджувати та підтримувати контакти з журналістами, лідерами думок і асоціаціями.Аналізувати та прокачувати - збирати відгуки після заходів, оцінювати ефективність і пропонувати ще кращі рішення.Бути нашим голосом для лікарів-клієнтів - швидко відповідати на питання та координувати їх участь в івентах.Ми уявляємо тебе так:Маєш 1−2 роки досвіду в організації офлайн-заходів (курси, конференції, презентації).Знаєш, як працює PR, SMM або журналістика, і вмієш писати тексти, які хочеться дочитати до кінця.Вмієш планувати бюджет так, щоб івент був «вау», а фінансист - спокійний.Вільно спілкуєшся українською, а англійська - бонус для роботи з іноземними лекторами.Можеш відкрити Canva чи Adobe та швидко створити гарний візуал (знання фото/відео теж плюс).Організований/-а, стресостійкий/-а та уважний/-а до дрібниць.Що ми пропонуємо:Роботу в стабільній компанії з інноваційним продуктом.Атмосферу, де цінують ідеї, а не тільки години роботи.Можливість втілювати власні креативи та бачити результат наживо.Подорожі та знайомства з крутими людьми в стоматологічному світі.Конкурентну зарплату та офіційне працевлаштування.ВідгукнутисяЛегка промисловість, 10-50 співробітників