Адміністратор-товарознавець

Bazhane BTQ

  • Київ
  • Постійна
  • Повна зайнятість
  • 11 годин тому
Опис вакансіїМи український бренд одягу преміум сегменту - Bazhane, який існує на ринку з 2019 року! Маємо власне виробництво, затишні бутики у центрі Києва, Львову та Одеси, а також потужний відділ онлайн-продажу. Також маємо велику базу задоволених клієнтів, як в Україні, так і за кордоном. Про нас пишуть Vogue та Elle! Ми провели поп-ап у Парижі та Мілані, де презентували наш бренд.За що Ви будете відповідати:
  • Пакування товару для клієнтів при навантаженності стилістів.
  • Формування відправок на фотосесії та контроль вчасного повернення товару.
  • Виконання замовлень, які були відправлені до кравчині, на хімчистку, реставрацію або виробництво.
  • Слідкування за рухом товару в CRM.
  • Перерахунок товару по категоріям та участь в інвентаризаціях.
  • Щоденний звіт по переміщенням.
  • Формування та пакування товару для передачі на головний офіс, термінові відправки на таксі.
  • Прихід товару та звірка згідно з накладною, відпарювання речей з приходу та розміщення по місцях.
  • Допомога в оптимізації місця на складі бутіку.
  • Адміністративні задачі (викликати майстра, замовити товари для життєздатності магазину, контролювати залишки, тощо), у разі відсутності керівника-адміністратора.
  • Допомога в відпарюванні речей за проханням стиліста та складання і розміщення речей по місцях після примірок.
  • Відпарювання речей під івент/презентацію.
  • Переклейка цінників.
  • Стікерування всіх речей після приходу антикражними наліпками.
  • Формування заявок на поповнення товару, поповнення топів продажу та заявок під клієнтів.
  • Зробити чай/каву для клієнтів за проханням стилістів.
Наші очікування:
  • Висока уважність до деталей та вміння працювати швидко.
  • Бажання працювати в команді та досягати спільних цілей.
  • Відповідальність та комунікабельність.
  • Вміння працювати з CRM (знання програм Torgsoft, KeyCRM буде перевагою).
Переваги роботи у нас:
  • Графік роботи: 11:30 до 20:00, 4\2.
  • Заробітна плата: ставка + КРІ.
  • Робота в центрі Києва поруч з м. Кловська.
  • Гідна ЗП та завжди вчасно.
  • Можливість одягатися в магазині зі знижкою.
  • Медичне страхування.
  • Дружній, молодий колектив.
  • Адекватний керівник, який цінує порядність та професіоналізм.
Будемо раді бачити в команді!Вся інформація про одяг, бренд та команду в ІНСТАГРАМ:Сайт:ВідгукнутисяЛегка промисловість, 50-250 співробітників

work.ua

Схожі вакансії

  • Адміністратор (товарознавець)

    Параллель-М, ЛТД

    • Київ
    Мережа АЗК під ТМ «Параллель» запрошує в свою команду відповідального Адміністратора (товарознавця). Чим ви будете займатися: вести облік товару; розміщувати і викладати товар …
    • 9 днів тому
  • Адміністратор-товарознавець

    Pyjamazzz

    • Київ
    Опис вакансії Опис вакансії PYJAMAZZZ це бренд жіночого одягу, який пропонує відволіктися від сірості та проблем та влаштувати свято в звичайний день: вдягнути тільник з пір'ям…
    • 13 днів тому
  • Адміністратор-товарознавець АЗК (ст.м. Лісова)

    • Київ
    • 25 000-26 000 грн. за місяць
    Запрошуємо у свою команду Адміністратора АЗК! Ти - наша людина, якщо: ? ти привітний/а, відкритий/а до спілкування та готовий/а допомагати людям ? бажаєш навчатись, розвивати…
    • 24 дні тому