Офіс-менеджер
HR.Sko
- Хмельницький
- Постійна
- Повна зайнятість
- Ми надаємо клієнтів.
- Проводимо навчання для керівника та брокерів по всіх сучасних методах та нюансах роботи.
- Розвиваємо особистий бренд працівників.
- Наші брокери працюють з найкращими інструментами та технікою Mac.
- Ми використовуємо штучний інтелект у роботі.
- Найкращий і найдорожчий офіс серед агентств нерухомості Хмельницького, з якого не захочеться навіть йти додому.
- Ми створюємо нові екосистеми всередині компанії та за її межами.
- Чудово ладиш з технікою та офісними програмами.
- Націлена на командний результат та відчуваєш свою відповідальність за його досягнення.
- Пунктуальна, організована та уважна. Вмієш піклуватися про людей.
- Вмієш створити та підтримати затишок в офісі, створити сприятливі умови для клієнтів та працівників.
- Прийом та розподіл заявок: прийом дзвінків та електронних листів від клієнтів, реєстрація заявок у системі, направлення заявок відповідним фахівцям.
- Ведення документації: підготовка та оформлення документів, ведення бази даних клієнтів, архівування та зберігання документів.
- Ведення Бази Новобудов Хмельницького в таблиці.
- Обслуговування клієнтів: привітання відвідувачів офісу та приготування їм напоїв
- Виконання додаткових задач Виконавчого/Генерального директора по офісу та підтримки робочого процесу.
- Гідне відношення з безумовною повагою, прозорими умовами співпраці.
- Сучасний офіс для проведення прийому клієнтів з усім необхідним обладнанням.
- Прозору систему оплати праці: ставка з можливістю росту, своєчаснну виплату.
- Можливість подальшого розвитку.
- Офіційне працевлаштування, соцпакет, корпоративні заходи, додаткову мотивацію.
- Графік пн-пт 8:45-18:00.
work.ua