Офіс-менеджер

HR.Sko

  • Хмельницький
  • Постійна
  • Повна зайнятість
  • 3 дні тому
Опис вакансіїНова інноваційна агенція нерухомості Kohan Group запрошує до співпраці керівника відділу продажу. Маємо досвід в нерухомості понад 10 років і плануємо масштабування. Наразі реалізували понад 253 об'єктів в Хмельницькому, Києві та за кордоном.Чому варто працюювати з нами: * Наші цінності: відповідальність, чесність, гнучкість та розвиток, фокус на особистий та командний результат.
  • Ми надаємо клієнтів.
  • Проводимо навчання для керівника та брокерів по всіх сучасних методах та нюансах роботи.
  • Розвиваємо особистий бренд працівників.
  • Наші брокери працюють з найкращими інструментами та технікою Mac.
  • Ми використовуємо штучний інтелект у роботі.
  • Найкращий і найдорожчий офіс серед агентств нерухомості Хмельницького, з якого не захочеться навіть йти додому.
  • Ми створюємо нові екосистеми всередині компанії та за її межами.
Ти наш офіс-менеджер, якщо: * Вмієш знайти підхід до людей та створити дружину атмосферу. ​​​​
  • Чудово ладиш з технікою та офісними програмами.
  • Націлена на командний результат та відчуваєш свою відповідальність за його досягнення.
  • Пунктуальна, організована та уважна. Вмієш піклуватися про людей.
  • Вмієш створити та підтримати затишок в офісі, створити сприятливі умови для клієнтів та працівників.
​Обов'язки: * Організація роботи офісу: підтримання порядку та чистоти,, організація роботи клінінг-менеджера, управління офісним обладнанням та матеріалами.
  • Прийом та розподіл заявок: прийом дзвінків та електронних листів від клієнтів, реєстрація заявок у системі, направлення заявок відповідним фахівцям.
  • Ведення документації: підготовка та оформлення документів, ведення бази даних клієнтів, архівування та зберігання документів.
  • Ведення Бази Новобудов Хмельницького в таблиці.
  • Обслуговування клієнтів: привітання відвідувачів офісу та приготування їм напоїв
  • Виконання додаткових задач Виконавчого/Генерального директора по офісу та підтримки робочого процесу.
Ми пропонуємо: * Повну підтримку на всіх етапах роботи: навчимо, покажемо, допоможемо досягти бажаного результату.
  • Гідне відношення з безумовною повагою, прозорими умовами співпраці.
  • Сучасний офіс для проведення прийому клієнтів з усім необхідним обладнанням.
  • Прозору систему оплати праці: ставка з можливістю росту, своєчаснну виплату.
  • Можливість подальшого розвитку.
  • Офіційне працевлаштування, соцпакет, корпоративні заходи, додаткову мотивацію.
  • Графік пн-пт 8:45-18:00.
Розглядаємо кандидатів, що надішлють своє резюме, або коротку інформацію на:вайбер (дзвінки не приймаю)телеграм @HRSkoДо зустрічі на співбесіді!ВідгукнутисяПошук персоналу, HR, 10-50 співробітників

work.ua

Схожі вакансії

  • Офіс-менеджер

    Sidd Trans

    • Хмельницький
    • 25 000 грн. за місяць
    Вакансія: Офіс-менеджер у компанії «Sidd Trans» Професійні обов'язки: Ведення офісних витрат, документообігу оплат; Забезпечення чистоти та порядку в офісі; Організація закупі…
    • 6 днів тому
  • Офіс-менеджер

    Sidd Trans

    • Хмельницький
    Опис вакансії Вакансія: Офіс-менеджер у компанії «Sidd Trans» Професійні обов'язки: Ведення офісних витрат, документообігу оплат; Забезпечення чистоти та порядку в офісі; Ор…
    • 7 днів тому
  • Менеджер з публічних закупівель в ProZorro

    Офіс Центр

    • Хмельницький
    Опис вакансії Компанія «Корвет» мережа магазинів «Офіс-Центр» - все для офісу, навчання та творчості. Поєднує в собі В2С та В2В сегменти. Основними напрямками діяльності В2В є …
    • 9 днів тому