Оператор call-центру з обслуговування абонентів

Київстар

  • Львів
  • Постійна
  • Повна зайнятість
  • 17 днів тому
  • Подавайте заявку легко
Ми працюємо в Київстар для того, щоб кожен наш клієнт був на зв’язку зі своїми близькими, саме тому, завжди прагнемо надавати послуги найвищого рівня.
Долучайся до тих, хто об'єднує всю країну і стань частиною команди професіоналів! В нас ти зможеш працювати віддалено, за гнучким графіком, попередньо пройшовши навчання в одному з наших офісів (Львів, Київ, Черкаси, Дніпро).
Ти отримаєш безкоштовний мобільний зв’язок для себе та рідних, соцпакет, що включає медичне страхування та допомогу в різних життєвих ситуаціях.
Не вагайся! Ми очікуємо на твій відгук! Навіть, якщо в тебе немає досвіду — не страшно, ми навчимо всьому необхідному! Долучайся до найкращої команди!
Нас гуртують спільні цінності та цілі, ми працюємо динамічно, активно і в позитивній атмосфері. Переходь за посиланням kyivstar.ua/uk/jobcc та знайомся детальніше з роботою нашого Contact Center.
Потрапивши до нас, ти вже за перші три місяці зможеш багато чого встигнути.
В перші 30 днів:
Познайомишся з майбутніми колегами, дізнаєшся про цінності компаніїБудеш знати продукти Компанії КиївстарОтримаєш індивідуальний тариф на мобільний зв’язокПройдеш навчання і отримаєш першу заробітну платуНаступні 60 днів:
Будеш продовжувати розвивати свої навичкиОтримаєш підтримку від наставників та колегБудеш керувати графіком роботи, щоб поєднувати з навчаннямЗможеш заробляти більше, класно продаючи послугиЧерез 90 днів:
Зможеш бути наставником для новачківОпануєш навичку слухати і чути на рівні віртуозаБудеш приймати участь у проектах та конкурсахБуде багато цікавих знайомств та можливостей кар'єрного ростуНаш номер телефону ... доступний у всіх месенджерах.
Робота у Компанії, яка входить до Групи компаній VEON, вимагає від нас дотримання вимог, якими повинні керуватися афілійовані компанії Групи VEON, зокрема, відповідності високим стандартам ділової етики, суворого дотримання всіх юридичних зобов’язань та наших цінностей, виконання Кодексу поведінки групи VEON, політик і процедур Компанії. Наш лідерський дух втілено в п’яти цінностях: «Клієнти — наша пристрасть», «Підприємницький дух», «Інноваційність», «Співпраця» і «Чесність». Ми завжди прагнемо бути чесними, що вимагає від нас етичних, правдивих та сумлінних дій та вчинків.
інних дій та вчинків.

Jobs.ua

Схожі вакансії

  • Оператор call-центру (консультація)

    Adelina Call Center & BPO

    • Львів
    • 10 000-14 000 грн. за місяць
    В команду міжнародної компанії Adelina Call Center & BPO потрібні амбіційні менеджери для обслуговування клієнтів. Ми - найбільший контактний центр України, який вже понад 15 років…
    • 13 днів тому
  • Оператор call-центру (консультація провайдера телебачення)

    Adelina Call Center & BPO

    • Львів
    • 10 000-12 000 грн. за місяць
    В команду міжнародної компанії Adelina Call Center & BPO потрібні амбіційні менеджери для обслуговування клієнтів. Ми - найбільший контактний центр України, який вже понад 15 років…
    • 13 днів тому
  • Оператор call центру

    Мобільна Оптика

    • Львів
    • 17 000 грн. за місяць
    Ми - компанія «Мобільна оптика» - перша виїзна оптика в Україні. Наразі надаємо сучасний, найкращий сервіс на ринку. Нам 3 роки, активно розвиваємось по території України та вийшли…
    • 18 днів тому