Ми - компанія AMA, динамічно розвиваючася команда, яка спеціалізується на оптовій торгівлі товарами для дому. Ми цінуємо якість, надійність і прагнемо встановлювати нові стандарти у сфері торгівлі товарами народного споживання. Якщо тобі близька ідея працювати у стабільній компанії, розвиватися і робити внесок у зростання бізнесу - ми чекаємо саме на тебе!Якщо тобі близька ідея працювати у стабільній компанії, розвиватися та робити внесок у зростання бізнесу - ми чекаємо саме на тебе!Твої обов'язки:Організація обробки замовлень, контроль виконання та доставки клієнтам;Аналіз продажів, формування звітів та пропозицій щодо покращення ефективності;Підтримка високого рівня сервісу, швидке реагування на запити клієнтів;Співпраця з маркетинговою командою для запуску акцій та онлайн-промо.Ми очікуємо від тебе:Досвід роботи менеджером інтернет-магазину / у сфері e-commerce чи рітейлу;Вища освіта (перевага - у сфері менеджменту, маркетингу, економіки);Впевнене володіння CRM-системами та знання принципів роботи маретплейсів PROM, ROZETKA;Орієнтація на результат, відповідальність, командність;Гарні комунікативні навички та бажання вдосконалюватися.Ми пропонуємо:Стабільну роботу в компанії з міцними позиціями на ринку Одеси та України;Роботу з цікавими товарами, які мають попит серед широкої аудиторії.