Провідний бухгалтер
ALESTA LLC
- Київ
- Постійна
- Повна зайнятість
- Робота з системою “Клієнт банк”: завантаження, обробка платежів, підготовка платіжних доручень. Орієнтовно 40% робочого часу.
- Внесення даних до бази 1С, включаючи надходження та реалізацію, рознесення банківських виписок.
- Контроль правильності оформлення первинних документів.
- Виконання інших завдань у межах компетенції фінансового департаменту.
- Взаємодія з іншими підрозділами для забезпечення оперативності та точності обліку.
- Має досвід роботи в обліковій сфері від 1 року.
- Має базові знання бухгалтерського та податкового законодавства України.
- Володіє впевненими навичками користування MS Office (Outlook, Word, Excel) та 1С/BAS.
- Уважний(-а), організований(-а), відповідальний(-а).
- Має розвинені комунікативні навички та вміє будувати конструктивний діалог.
- Володіє грамотним письмовим і усним мовленням.
- Роботу у професійній та мотивованій команді.
- Прозору комунікацію та підтримку колег.
- Офіційне працевлаштування з 1-го робочого дня, соціальні гарантії та абсолютно "білу" заробітну плату, з виплатою 2 рази на місяць.
- Індивідуальну систему мотивації.
- Гнучкий графік роботи (гібридний формат).
- 28 календарних днів основної щорічної відпустки.
- Корпоративне медичне страхування, пакет преміум від UNIQA.
- Участь у тематичних івентах, тімбілдингах, розвитку компанії.
Rabota