Менеджера в онлайн магазин
TIVA PHARM
- Київ
- Постійна
- Повна зайнятість
Ми шукаємо відповідального та мультизадачного менеджера, який допоможе нам у щоденній роботі інтернет-магазину з товарами на різних складах.
Основні обов'язки: • Прийом і обробка замовлень (власний склад та склади постачальників). • Прийняття оплати від клієнтів, контроль фінансових операцій. • Якщо товар на нашому складі - пакування, відправлення, внесення даних у CRM (це один із найважливіших етапів роботи). • Організація доставок по Києву для приватних клієнтів (невеликі посилки), використання таксі при необхідності. • Робота з дропшипінгом: зв'язок із постачальником, замовлення товару, контроль оплати та відправлення. • Ведення базових таблиць, внесення інформації про товари, які закінчуються, для подальшого замовлення. • Якісне та ввічливе обслуговування клієнтів, вирішення конфліктних ситуацій.
Вимоги: • Досвід роботи з CRM та базовими онлайн-таблицями. • Українська мова - обов'язково. • Відповідальність, акуратність у роботі з грошима. • Вміння швидко виконувати завдання та працювати у багатозадачному режимі. • Самостійність у прийнятті рішень.
Умови роботи: • На перший місяць - графік через день (навчання). • Зарплата на час навчання - 20 000 грн/місяць. • Після навчання - підвищення зарплати за результатами роботи.
Rabota