Директор з розвитку та управління контактним центром
- Полтава
- Постійна
- Повна зайнятість
- Офіційне працевлаштування, соціальний пакет;
- Реальний вплив на напрямок;
- Медичне страхування та страхування життя;
- Навчання за рахунок компанії;
- Комфортні умови роботи (офіс забезпечений всім необхідним: безперебійники, укриття, тощо).
- Координація діяльності структурних підрозділів для реалізації завдань та функцій контактного центру (чисельність персоналу до 1000 співробітників);
- Забезпечення досягнення стратегічних цілей контактного центру, своєчасне та результативне виконання поставлених завдань;
- Розвиток та підвищення залученості команди, формування ефективного робочого середовища для працівників контактного центру;
- Відповідальність за аналіз клієнтських запитів та даних, участь у створенні нових процесів і вдосконаленні наявних бізнес-практик.
- Повна вища освіта (менеджмент або економіка - як пріоритет);
- Досвід роботи відповідного напрямку та від 2-х років на керівній посаді зокрема (з штатом 500+ співробітників);
- Знання в сфері бюджетування, планування та контролю витрат;
- Глибинне розуміння бізнес-процесів контактного центру;
- Запровадження систем автоматизації бізнес-процесів (суттєва перевага);
- Знання, уміння та здібності в побудові клієнтоорієнтованої системи управління (індивідуальне вирішення потреб та нестандартних запитів клієнта), експертність у напрямку роботи контактних центрів України.
work.ua