Інтернет-магазин у пошуках рейтинг-менеджера - енергійного та відповідального фахівця, який допоможе нам покращити сервіс та підвищити лояльність клієнтів.Основна задача: телефонувати клієнтам, які вже отримали своє замовлення, та ввічливо просити залишити позитивний відгук.Що ви будете робити:Спілкування з клієнтами після доставки замовленняПеревірка якості обслуговуванняКонтроль роботи менеджерівРобота у CRM-системі?? Що ми очікуємо:Впевнений користувач ПК (бажано досвід роботи в CRM або 1С)Комунікабельність, уважність, відповідальністьБажання працювати, розвиватися та зароблятиГотовність бути на зв'язку у робочий часУмови роботи:Формат: дистанційна робота з домуГрафік: з 9:00 до 19:00, можна підібрати зручний графік для часткової зайнятості (2 плаваючих вихідних на тиждень)Навчання та підтримка на стартіДружній колектив і можливість кар'єрного ростуОплата: обговорюється на співбесідіЯкщо вам подобається спілкуватися з людьми, ви дисципліновані та прагнете зростати - будемо раді бачити вас у нашій команді!