Customer Support Representative

EverHelp

  • Київ
  • Постійна
  • Повна зайнятість
  • 21 день тому
Genesis - міжнародна IT-компанія, що об'єднує понад 1500 фахівців у п'яти країнах. Наші продукти щомісяця використовують понад 200 млн користувачів. Ми є одними з найбільших партнерів Facebook, Google, Snapchat і Apple у Східній Європі, і наша екосистема охоплює 15+ бізнесів та інвестиційний фонд.EverHelp - сервісна компанія з екосистеми Genesis. Ми створюємо професійну аутсорсингову службу підтримки для клієнтів усього світу. Засновані у 2021 році, ми вже виросли на 82% лише за останній рік. Усі співробітники перебувають у безпеці, а Retention Rate стабільно тримається на рівні 90%+.Наша позиція:
  • Ми категорично проти війни та підтримуємо Україну.
  • Евакуювали співробітників із небезпечних регіонів, забезпечили фінансову підтримку та житло.
  • Забезпечили команду генераторами, батареями.
  • Продовжуємо стабільно працювати та розвивати економіку України.
Про вакансію:Ми шукаємо Customer Support Representative зі знанням англійської мови (від В2) для повної зайнятості на одному з проєктів з екосистеми Genesis.Про графік:4 зміни на тиждень, включаючи 1 обов?язкову нічну зміну (UA time):
  • ранкова зміна - 07:00-16:00,
  • денна зміна - 15:00-00:00,
  • нічна зміна - 23:00-08:00.
Що входить в обов'язки:
  • обробка вхідних запитів клієнтів та надання вичерпних відповідей;
  • ефективне вирішення різноманітних питань, зокрема: скасування підписки, повернення коштів, не авторизовані транзакції, загальні питання;
  • робота з відгуками клієнтів на платформі Google Play;
  • співпраця з командою для збереження ефективності процесів і взаємопідтримки.
Про вас:
  • маєте понад 6 місяців досвіду у сфері підтримки клієнтів або іншій ролі з постійною комунікацією (call-центр, адміністративні ролі, роздрібна торгівля тощо);
  • буде плюсом досвід з Zendesk, однак не обов'язково (перед початком роботи проводиться навчання);
  • на попередніх місцях роботи використовували англійську мову - усну та письмову;
  • володієте англійською мовою на рівні В2+ (особливо стосується письмової комунікації);
  • впевнено працюєте з рутинними завданнями, швидко орієнтуєтесь у ситуації, уважні до деталей;
  • готові працювати в інтенсивному ритмі - без багатозадачності, але з постійними запитами.
About EverHelpEverHelp - це компанія в екосистемі Genesis. Ми - команда професіоналів, яка розвиває аутсорсингову службу підтримки для багатьох клієнтів по всьому світу в наростальному темпі: проєкт створено у 2021 році, але він щорічно зростає на 82%. Наразі наші співробітники знаходяться у безпеці, ми зберегли усі робочі місця, на додаток - продовжуємо посилювати нашу команду і зберігати Retention Rate на рівні не нижче 90%.

Rabota

Схожі вакансії

  • Customer Support Representative, Manager

    KDA Group, компания

    • Київ
    Опис вакансії Українська Маркетингова компанія в пошуках Junior Customer Support Representative з англійською або Middle Customer Support Manager зі знанням польської для роботи …
    • 14 днів тому
  • Customer support representative

    Proxima Research International

    • Київ
    Опис вакансії Вакансія: Customer Success Manager Ми, компанія Proxima Research International, шукаємо в команду відділу обслуговування клієнтів кандидата на посаду Customer sup…
    • 17 днів тому
  • Customer support representative

    Proxima Research International

    • Київ
    Proxima Research International - це інноваційна міжнародна IT компанія, що спеціалізується на дослідженні фармацевтичного ринку та стратегічному консалтингу. Наші клієнти - великі …
    • 8 днів тому