Customer Support Specialist for Ukrainians

Livingston Research

  • Україна
  • Постійна
  • Повна зайнятість
  • 30 днів тому
Livingston Research — це міжнародна компанія у сфері Ed-Tech, заснована українцями 13 років тому.Наша місія – забезпечити персональну освітню підтримку студентів у США та за її межами, за допомогою технологій. Ми поєднуємо десятки тисяч студентів з фрілансерами по всьому світу.Зараз ми у активному пошуку запальних та повних ентузіазму людей, які хотіли б розпочати свою кар'єру правильно, приєднавшись до нашої динамічної команди, як представники служби підтримки клієнтів!Не пропусти можливість, яка дозволить тобі легко поєднати круту роботу з навчанням/хобі/особистими справами і отримати цінний досвід!Необхідні навички:
  • Відмінні комунікативні навички;
  • Письмова та розмовна англійська рівня Upper-Intermediate/Advanced;
  • Мати можливість працювати різні типи змін протягом тижня, щоб охопити наші західні ринки:
  • 7:00 - 15:00 (GMT+2, 1-2 рази на тиждень)
  • 15:00 - 23:00 (GMT+2, 1-2 рази на тиждень)
  • 23:00 - 7:00 (GMT+2, 1-2 рази на тиждень)
  • Чітке розуміння того, як має виглядати чудовий клієнтський досвід;
  • Робочий ноутбук або ПК;
  • Стабільне підключення до Інтернету (45 Мбіт/с і більше).
Однозначно буде плюсом, якщо:
  • У тебе є будь-який досвід підтримки клієнтів;
  • Маєш досвід роботи з носіями англійської мови;
  • Брав/-ла участь у міжнародних програмах обміну (наприклад, FLEX, Erasmus тощо);
Що буде входити в твої обов'язки:
  • Взаємодія з існуючими клієнтами через інтерфейс текстових повідомлень;
  • Консультування клієнтів по замовленнях і наших продуктах;
  • Надання допомоги з веб-інтерфейсом;
  • Вирішення існуючих проблем клієнтів і запобігання новим;
  • Співпраця з іншими командами для досягнення загальних цілей;
  • Виключно письмова взаємодія (ніяких дзвінків)
Що ми пропонуємо:
  • Можливість поєднувати роботу з навчанням (гнучкий графік);
  • Конкурентоспроможну заробітну плату, що виплачується в доларах США/євро на рахунок Payoneer (в середньому понад $500 залежно від продуктивності та кількості змін);
  • Альтернативні способи оплати можливі, якщо не має можливості відкрити обліковий запис Payoneer;
  • Особисті бонуси за ефективність на додаток до зарплати, які заохочують робити свій внесок до росту компанії та бути справжнім командним гравцем:)
  • Своєчасну виплату (двічі на місяць!);
  • Оплачувані адаптаційні сесії, які готують тебе до будь-якого типу клієнта чи ситуації на роботі чи в житті :) і ніякого падіння зарплати протягом випробувального періоду;
  • Сильна корпоративна культура, взаємопідтримка та згуртованість;
  • Можливість побудувати кар'єру та отримати досвід, який послужить у довгостроковій перспективі;
  • Негрошові бонуси та регулярні корпоративні онлайн- і офлайн-івенти;
  • Бонуси за запрошення друзів (реферальна програма).
Ready to supercharge your career? Apply now!

Livingston Research

Схожі вакансії

  • Customer Support Specialist (Everhelp)

    Genesis

    • Україна
    Привіт! Everhelp на зв‘язку! Everhelp - компанія екосистеми бізнесів Genesis. Ми аутсорсинговий support сервіс, який підтримує більш ніж 20 продуктів по всьому світу. В ми ство…
    • 2 місяці тому
  • Customer Support Specialist (Boosters)

    Genesis Tech

    • Україна
    - це українська продуктова компанія. Ми створюємо продукти в сферах EdTech та life-improvement, які несуть цінність для 10 мільйонів людей в усьому світі. Наші додатки регулярно по…
    • 1 місяць тому
  • Customer Support Specialist (Everhelp)

    6037 Venture Partnership | Genesis

    • Київ
    Привіт! Everhelp на зв'язку! Everhelp - компанія екосистеми бізнесів Genesis. Ми аутсорсинговий support сервіс, який підтримує більш ніж 25 продуктів по всьому світу. В Everhel…
    • 26 днів тому