
Менеджер (управитель) з розвитку клієнтів / Channel Sales Manager
- Київ
- Постійна
- Повна зайнятість
Управління та координація співпраці з локально Ключовими Клієнтами, розробка та забезпечення впровадження щорічних планів розвитку клієнтів, які узгоджені з загальною стратегією Бізнесу та Клієнта, шляхом забезпечення прибуткового зростання через досягнення цілей з продажу продукції Нестле.Основні обов'язки:
1. Координація та контроль роботи з Клієнтами у відповідності до цілей та стратегії Нестле:
- ведення щорічних переговорів та своєчасне узгодження умов співпраці та підписання Угод з Клієнтами з дотримання термінів виконання, встановлених компанією;
- погодження з Клієнтами принципів розміщення обладнання і продукції Нестле в торгівельних підрозділах Клієнтів з дотриманням стратегії щодо розміщення обладнання і продукції компанії Нестле;
- узгодження та забезпечення виконання плану закупівель Клієнтів згідно установлених щомісячних, квартальних та річних планів;
- узгодження з Ключовими Клієнтами планів маркетингової підтримки продажів продукції компанії в торговельних підрозділах Клієнтів на рік та забезпечення його виконання згідно з погодженими внутрішніми процедурами компанії;
- розробка стратегії співпраці Нестле з ввіреними Клієнтами.
- допомога Дистриб'ютору в питаннях щодо забезпечення 100% оплати Клієнтом за відвантажену продукцію компанії згідно погодженого відтермінування платежу між Дистриб'ютором та Клієнтом;
- знання мережевого каналу Споживання, конкурентного середовища, рітейлу, ключових клієнтів та пошук ринкової інформації з метою знаходити нові можливості для росту продажів продуктів компанії;
- аналіз конкурентів, основних тенденцій на ринку та надання пропозицій щодо утримання та росту позицій Компанії на ринку.
4. Планування та реалізація промо-активностей, координація та аналіз їх ефективного виконання (ROI, апліфти).
5. Пошук нових можливостей для росту бізнесу компанії в Клієнті.Основні вимоги:
- Вища освіта;
- Від 3-х років роботи у сфері продажів;
- Знання торгових операцій (розуміння каналу Споживання поза домом), знання ринку, продуктових категорій, торгових каналів;
- Навички управління прибутковістю Клієнтів;
- Високий рівень розуміння деталей;
- Сильні аналітичні навички;
- Рівень володіння англійською Intermediate і вище (усно, письмово);
- Вище середнього володіння MS Office (MS Excel);
- Розвинені комунікативні навички, можливість ефективно працювати з різними підрозділами та будувати відносини з клієнтами / партнерами;
- Досвід управління проектами (бажано).
Rabota