
Customer Guidance Specialist (Legit)
Genesis
- Україна
- Постійна
- Повна зайнятість
- Забезпечення емпатійної та швидкої підтримки клієнтів через електронну пошту та онлайн-чати.
- Проведення індивідуальних кар'єрних консультацій у Google Meet, надання практичних порад і рекомендацій.
- Збір та аналіз зворотного зв'язку від клієнтів для покращення сервісу й розвитку продукту.
- Мінімізація ризиків chargebacks і негативних звернень, що можуть вплинути на репутацію компанії.
- Від 2 років досвіду у сфері sales, customer support, recruitment, HR, account management.
- Навички тайм-менеджменту, багатозадачність, структурність та організованість.
- Гнучкість, винахідливість і готовність працювати у стартап-середовищі.
- Відмінні комунікативні навички та здатність до оперативного розв'язання проблем.
- Уважність до деталей, критичне й аналітичне мислення.
- Орієнтованість на результат.
- Рівень англійської не нижче Advanced.
- Сертифікація з career coaching буде перевагою.
- Конкурентоспроможну заробітну плату.
- Дружнє робоче середовище.
- Можливості для навчання та розвитку.
- Взаємодія з найкращими професіоналами галузі.
- Стартап-середовище з високим рівнем відповідальності та можливістю реалізовувати свої ідеї.
- Потенційний ріст до Shift Manager або Team Lead у майбутньому.