Customer Guidance Specialist (Legit)

Genesis

  • Україна
  • Постійна
  • Повна зайнятість
  • 4 години тому
Legit - компанія з групи Genesis з 13-річною історією. Ми створюємо новинний, розважальний та освітній контент для мільйонів людей у різних країнах світу. Щомісяця нашими продуктами користуються близько 80 млн осіб.Ми шукаємо Customer Guidance Specialist на новий продукт Shift у сфері кар'єрного розвитку для ринку США, що допомагає шукачам роботи подолати бар'єри на шляху до професійного успіху за допомогою персоналізованих ресурсів та підтримки.Ваша місія:Надихати, підтримувати та консультувати наших клієнтів, допомагаючи їм розкрити свій потенціал та знайти роботу мрії. Ви будете надавати консультації щодо стратегій пошуку роботи, створення резюме та супровідних листів, а також підготовки до співбесід, роблячи процес пошуку роботи менш стресовим і максимально результативним.Це робота, де кожна ваша порада та взаємодія мають прямий вплив на життя людей: ви допомагаєте їм долати бар'єри, отримувати впевненість у власних силах і досягати результатів, які змінюють їхнє майбутнє. Водночас ви розвиватимете власні навички комунікації, консалтингу та роботи з клієнтами на міжнародному ринку, що відкриває нові можливості для вашої кар'єри.Обов'язки:
  • Забезпечення емпатійної та швидкої підтримки клієнтів через електронну пошту та онлайн-чати.
  • Проведення індивідуальних кар'єрних консультацій у Google Meet, надання практичних порад і рекомендацій.
  • Збір та аналіз зворотного зв'язку від клієнтів для покращення сервісу й розвитку продукту.
  • Мінімізація ризиків chargebacks і негативних звернень, що можуть вплинути на репутацію компанії.
Вимоги:
  • Від 2 років досвіду у сфері sales, customer support, recruitment, HR, account management.
  • Навички тайм-менеджменту, багатозадачність, структурність та організованість.
  • Гнучкість, винахідливість і готовність працювати у стартап-середовищі.
  • Відмінні комунікативні навички та здатність до оперативного розв'язання проблем.
  • Уважність до деталей, критичне й аналітичне мислення.
  • Орієнтованість на результат.
  • Рівень англійської не нижче Advanced.
  • Сертифікація з career coaching буде перевагою.
Ми пропонуємо:
  • Конкурентоспроможну заробітну плату.
  • Дружнє робоче середовище.
  • Можливості для навчання та розвитку.
  • Взаємодія з найкращими професіоналами галузі.
  • Стартап-середовище з високим рівнем відповідальності та можливістю реалізовувати свої ідеї.
  • Потенційний ріст до Shift Manager або Team Lead у майбутньому.
Зацікавили? Тоді надсилайте резюме!

Genesis

Схожі вакансії

  • Customer support specialist

    HealthJoy

    • Київ
    Опис вакансії Приходь за місією, залишайся заради досвіду. Якщо коротко та просто, то ми талановита, працьовита та завзята команда. Місія - те що запалює та надихає нас, допома…
    • 1 день тому
  • Customer support specialist

    HealthJoy

    • Львів
    Опис вакансії Приходь за місією, залишайся заради досвіду. Якщо коротко та просто, то ми талановита, працьовита та завзята команда. Місія - те що запалює та надихає нас, допома…
    • 1 день тому
  • Customer Support Specialist

    HealthJoy

    • Київ
    Приходь за місією, залишайся заради досвіду. Якщо коротко та просто, то ми талановита, працьовита та завзята команда. Місія - те що запалює та надихає нас, допомагаючи величезній…
    • 1 день тому