Оператор служби підтримки (Турецька мова)

Evoplay

  • Київ
  • Постійна
  • Повна зайнятість
  • 2 дні тому
EvoPlay - міжнародна IT компанія, провідний розробник програмних продуктів та комплексних рішень для ігрової індустрії.Наразі у нас відкрито позицію Оператора служби підтримки зі знанням турецької мови. Даний спеціаліст працює у Департаменті підтримки користувачів контакт-центру компанії та відповідає за віддалену взаємодію з користувачами.Обов'язки:Взаємодія з користувачами:Надання кваліфікованої консультаційної допомоги з технічної та фінансової частини продуктів з використанням різних каналів для комунікації (чат, дзвінки);Ознайомлення користувачів з продуктами компанії, їх характеристиками, актуальними акціями та пропозиціями.Взаємодія з іншими департаментами компанії:Передача запитів для вирішення технічних та фінансових труднощів користувачів, отримання зворотного зв'язку з метою подальшого інформування користувачів;Інформування про виявлені проблеми або помилки на ресурсах, що підтримуються.Вимоги:Високий рівень володіння усною та письмовою турецькою мовою;Вміння працювати з великими обсягами інформації та готовність навчатися;Комунікабельність;Високий рівень самоорганізації.Графік роботи:
Позмінний - 2/2. 2 дні робочі (денна зміна 7:00 - 19:00), 2 вихідні, 2 дні робочі (нічна зміна 19:00 - 7:00), 2 вихідні.Ми пропонуємо:Щомісячні бонуси за результатами роботи;L&D центр з курсами для співробітників і ТОП менеджерів, програму ротації;Self - learning бібліотеку, доступ до платних курсів;Дисконтну програму Evoplay;Групові обговорення і індивідуальні сесії з психологом.

Rabota

Схожі вакансії

  • Оператор call-центра (Шведська мова)

    Geberich

    • Київ
    Опис вакансії Привіт! Швейцарська компанія Geberich виробляє та продає продукцію для краси та здоров'я. Ми працюємо в Європі та Латинській Америці з 2017 року. У нас немає холо…
    • 14 днів тому
  • Оператор call-центру (італійська мова)

    Geberich

    • Київ
    Опис вакансії Привіт! Вакансія «Оператор Call-центру зі знанням ІТАЛІЙСЬКОЇ мови» Наша компанія Geberich пропонує унікальні можливості для професійного розвитку. Нижче наведено…
    • 14 днів тому
  • Оператор call-центру (технічна підтримка клієнтів, французька мова)

    Immido

    • Київ
    Опис вакансії Шукаєте можливість стати майстром комунікацій та допомогти людям у вирішенні складних питань? Ми чекаємо на вас у нашому дружньому колективі в серці Києва, де кожен…
    • 14 днів тому