Керівник відділу "Маркетплейси" (Rozetka, Prom, "Епіцентр"), Дистанційно
Каменский Ю.Н., ФЛП
- Одеса
- Постійна
- Повна зайнятість
- Співпраця з підрядниками - контент-менеджерами, PPC-спеціалістами: пошук, контроль, постановка завдань тощо
- Аналіз конкурентів
- Аналіз нових і наявних ніш - обсяг продажів, сезонність
- Відбір та підготовка товарів до розміщення
- Пошук нових постачальників
- Просування товарів - дублювання всередині магазину, дублікати магазинів, викупи тощо
- Масштабування: вихід на нові платформи - Prom, Hubber, Епіцентр, Kasta та інші
- Створення власних брендів із ноунеймів та їх розкрутка
- Оформлення/ведення документації та листування з маркетплейсами
- Контроль та поповнення бюджету
- Розрахунок прибутковості та рентабельності по каналах
- Систематизація напрацювань і побудова повноцінного маркетингового відділу
- Управління, мотивація та контроль менеджерів з продажу
- Досвід роботи на аналогічній посаді - власний магазин на маркетплейсах, досвід контент-менеджером чи продакт-менеджером на МП буде перевагою
- Вміння організовувати робочий процес з дому та нести відповідальність за результат
- Розуміння принципів роботи та специфіки маркетплейсів
- Володіння навичками роботи з XML-вивантаженнями, формулами в Google Таблицях/Excel
- Адекватні робочі відносини з гумором, позитивом та цікавими задачами
- Постійне прагнення до спрощення та покращення робочих процесів
- Гідна оплата праці та прозора система мотивації
- Навчання та саморозвиток - стояти на місці не будемо, в це готовий інвестувати
- Робота в умовах певної невизначеності через ситуацію в країні
- Безглуздих і непотрібних дій
- Оплати за просто присутність і прокрастинацію
Rabota