Оператор call-центру, менеджер по роботі з клієнтами

Contactis, аутсорсинговий контакт-центр

  • Київ
  • 5 000-10 500 грн. за місяць
  • Постійна
  • Повна зайнятість
  • 2 дні тому
Опис вакансіїПривіт!Ми - компанія CONTACTIS, аутсорсинговий контакт-центр з понад 20-річним досвідом на ринку України. Ми співпрацюємо тільки з надійними партнерами, серед яких є представники автомобільного холдингу, банківські компанії, сервіси мобільної техніки, гарячі лінії ЖКГ та інші. У зв'язку з розширенням нашої команди ми в пошуках енергійного працівника у наш дружній колектив на посаду:Оператор call-центру (НЕ ПРОДАЖІ)Що ми пропонуємо:
  • Гнучкий графік: повну зайнятість у діапазоні з 8−20, можете обрати зручні години, або часткову зайнятість у другій половині дня, а також за вашою потребою можна брати додаткову зміну в суботу;
  • Віддалена робота: можливий повністю віддалений формат роботи (за умови наявності техніки, гарнітури та стабільного інтернет-з'єднання wi-fi);
  • Фіксовані виплати: погодинну оплату праці, бонуси за якість та стаж роботи, а також оплачуємо час на перерву та обід;
  • Комфортний офіс: ми знаходимось в місті Київ біля м.Берестейська;
  • Розвиток корпоративної культури: ми створюємо дружню та підтримуючу корпоративну культуру, де кожен співробітник може розраховувати на допомогу та розуміння з боку колег і керівництва;
  • Прозорі умови працевлаштування.
Твої задачі:
  • Здійснювати вихідні дзвінки та проводити опитування по системі лояльності;
  • Підтримувати лояльну та ввічливу комунікацію з клієнтом.
Наші очікування:
  • Грамотне усне та письмове мовлення (Вільне володіння українською мовою (!);
  • Досвід роботи на аналогічній посаді вітається, але не є обов'язковою вимогою, ми з радістю тебе навичмо);
  • Знання комп'ютера на рівні користувача.
Хочеш до нашої команди? Чекаємо Ваших резюме)HR-менеджер Людмила (Пиши у тг/вб)ВідгукнутисяТелекомунікації, зв'язок, 50-250 співробітників

work.ua