Менеджер по роботі з клієнтами

  • Одеса
  • Постійна
  • Повна зайнятість
  • 1 день тому
Опис вакансіїФірма Триплекс понад 31 рік є лідером з продажу товарів для домашніх тварин та входить до складу торгово-виробничої компанії YEDNIST' GROUP.Факти про нас:
  • Ми є представниками багатьох світових брендів, таких як Boehringer Ingelheim, Farmina, Elanco, Ceva та власної торгової марки AnimAll, яка має нагороди - «Вибір року» та «Український бренд року».
  • Ми маємо широкий асортимент товарів в різних категоріях: ветеринарні препарати, корма та ласощі, засоби гігієни та аксесуари для домашніх тварин, акваріумістика.
  • Ми маємо свої представництва, склади та власну логістику по всієї країні.
Ми амбітні і активно розвиваємось. Тому, запрошуємо приєднатися до нашої команди Оператора 1С / Менеджера по роботі з клієнтами.Що ми пропонуємо:
  • роботу в великій стабільній компанії у довгостроковій перспективі (з початку війни ми не зупинялись і зберегли всю команду!);
  • місце роботи: м. Одеса, вул.Просьолочна, 10/1;
  • графік роботи Пн-Пт, 9.00 - 18.00;
  • гідну та стабільну оплату праці (за час свого існування компанія не затримувала виплату заробітної плати);
  • знижки на придбання продукції компанії;
  • допомогу при навчанні асортименту.
Основні обов'язки:
  • прийом вхідних дзвінків та консультування клієнтів у телефонному режимі (за товаром, ціною, доставкою, презентація новинок та акцій та ін.);
  • прийом замовлень та занесення їх у 1С;
  • документообіг;
  • взаємодія з менеджерами з продажу та відділом логістики;
  • звітність.
Вимоги до кандидатів:
  • вища, середньо-технічна освіта;
  • досвід роботи не менше 1 року у торговій компанії на позиції: менеджер по роботі з клієнтами/помічник менеджера з продажу/оператор інтернет-магазину/оператор 1С та ін.;
  • готовність до вивчення великого асортименту компанії (ветеринарні препарати, корми, аксесуари для свійських тварин, акваріумістика);
  • вміння чемно, грамотно спілкуватися;
  • знання офісних програм: Word, Excel, Пошта, 1С 8 (обов'язково!);
  • клієнтоорієнтованість, увага, здатність працювати в режимі багатозадачності, відповідальність, порядність, працьовитість, старанність, бажання працювати в команді.
Станьте частиною нашої великої дружньої ЗОО Команди, надсилайте Ваше резюме, або телефонуйте: , , Маргарита.ВідгукнутисяСільське господарство, агробізнес, більше 1000 співробітників

work.ua

Схожі вакансії

  • Асистент менеджера з продажу (міжнародна логістика)

    ЛДТ Логістик

    • Одеса
    Опис вакансії Транспортна компанія «ЛДТ ЛОГІСТИК» шукає в команду уважого та кмітливого спеціаліста на посаду «Асистента менеджер з продажу логістичних послуг (контейнерні переве…
    • 11 годин тому
  • Адміністратор, Офіс-менеджер

    Евротрансстрой

    • Одеса
    Вакансія: Адміністратор-офіс-менеджер, помічник керівника Ми, будівельна компанія «ЕВРОТРАНССТРОЙ, ЧП», шукаємо в команду відповідального та організованого співробітника, який ст…
    • 11 годин тому
  • Менеджер з підбору персоналу

    Копійка, торгова мережа

    • Одеса
    Опис вакансії Менеджер з підбору та адаптації персоналу 📍 Локація: офіс в м.Одеса (Центр міста) ⏰ Графік роботи: Понеділок-п'ятниця з 9:00 до 18:00 💼 Мережа магазинів ТМ …
    • 11 годин тому