Менеджер служби клієнтської підтримки зі знанням німецької мови
MSV Multicall
- Львів
- Постійна
- Повна зайнятість
Робота з дзвінками (Voice):
- Прийом вхідних дзвінків для вирішення питань клієнтів.
- Забезпечення високої доступності та мінімального часу очікування.
Робота з текстом (Non-Voice):
- Обробка письмових запитів клієнтів.
- Використання готових текстових блоків.
- Забезпечення своєчасної обробки письмових запитів.
Графік роботи та сервісу:
- Сервісна лінія для зв'язку з клієнтами (голосовий та текстовий) - з понеділка по неділю з 08:00 до 23:00.
- Графік роботи: 5-денний робочий тиждень з плаваючим графіком: 8 годинний робочий день.
Вимоги до працівників:
- Володіння німецькою мовою (мінімум на рівні В2).
- Досвід роботи в клієнтській підтримці буде перевагою.
- Добрі навички роботи з ПК.
- Високий рівень гнучкості та швидке сприйняття.
- Відмінні комунікаційні навички, консультативні якості та привітність.
- Емпатія.
Ми пропонуємо:
- Фіксовану заробітну плату 38 000 - 40 000 грн за місяць.
- Оплачуваний тестовий період.
- Медичне страхування.
- Роботу у динамічній та дружній команді.
- Можливість працювати в офісі у Львові або ж віддалено (за домовленістю).
Запрошуємо вас приєднатися до нашої дружньої та динамічної команди, де ви матимете можливість розвиватися та реалізувати свій потенціал! Ми завжди відкриті до нових ідей та ініціатив і готові підтримати вас на вашому шляху до успіху.
Надсилайте своє резюме німецькою мовою разом з фото на електронну адресу HR@msv-multicall.com. Також ви можете зв'язатися з нами телефоном (Telegram, WhatsApp) за номером .... Наш рекрутер Марта з нетерпінням чекає на можливість спілкування з вами!
Jobs.ua