Менеджер по роботі з клієнтами

  • Одеса
  • Постійна
  • Повна зайнятість
  • 16 днів тому
Опишіть свій досвід і навички - це підвищить ваші шанси одержати роботу мрії.Повна зайнятість. Досвід роботи від 1 року.Вакансію зараз переглядають 2 шукача. Відгукніться першим!Користувач 1С Відповідальність Ведення переговорів Контроль документообігу Організація логістики Тайм-менеджмент Ведення звітності Укладання договорів Виставлення рахунків Бажання вчитися і розвиватисяОпис вакансіїПривіт! Ми прогресивна та сучасна команда однодумців.Набридло читати про «плюшки» у вигляді безкоштовної кави та комфортного робочого місця? Тоді тобі варто відгукнутись на нашу вакансію!CONSOLLINE це про ЛЮДЕЙ, які роблять логістику і нас вже більше 100! Ми є в Києві, Львові та Одесі, Польщі, Румунії та Молдові, в інста, фб та лінку… а ще хочемо, щоб МИ були у твоєму серціМи працюємо з 2020 року і за цих 4 роки можемо похизуватись навіть тим, чого не досягли компанії з 10-річним досвідом!CONSOLLINE у ТОП 3 українських прямих операторів LCL сервісу. Пропонуємо нашим партнерам і клієнтам індивідуальні логістичні рішення, включаючи морський, повітряний та наземний транспорт.
  • 8 офісів в Польщі, Україні, Румунії та Молдові
  • 6 складів в Польщі, Румунії, Україні
  • 100+ кваліфікованих співробітників
Ти профі у сфері логістики і маєш бажання створити якісний сервіс та бути частиною нашої крутої команди?Ти вже це МАЄШ?
  • досвід роботи з 1С, документообігом в логістиці;
  • бажання розвиватися в логістиці;
  • досвід ведення переговорів з клієнтами;
  • вміння брати на себе відповідальність, тайм-менеджмент та створення звітів
Тоді ось основні ОБОВ'ЯЗКИ:
  • укладення договорів та заявок на перевезення;
  • збір документів для експедирування / митного оформлення вантажу в порту;
  • виставлення рахунків на клієнта;
  • моніторинг вивезення вантажу з порту / аеропорту / складу;
  • заносення актуальної інформації (актів в 1С);
Що ми ПРОПОНУЄМО?
  • офіційне працевлаштування, оплачувані лікарняні/відпустка та стабільна заробітна плата;
  • цікаві завдання та можливість самореалізації;
  • робота з топовими логістами та командою професіоналів і це зовсім не перебільшення;
  • можливості для навчання та розвитку (курси, тренінги, вебінари);
  • медичне страхування, адже ми піклуємось про кожного.
P.S. І як же без ароматної кави та комфортного, просторого офісу в центрі КиєваБільше про нас ти знайдеш тут:Чекаємо тебе, щоб творити логістичну історію РАЗОМ!

work.ua

Схожі вакансії

  • Менеджер по роботі з клієнтами

    Дуньо А.І., ФОП

    • Одеса
    • 12 000 грн. за місяць
    Виробництво та продаж модульного житла! Вид діяльності: Виробництво У зв'язку з розширенням нашої діяльності, ми шукаємо в команду відповідального та організованого Менеджера п…
    • 26 днів тому
  • Менеджер по роботі з клієнтами (оптова компанія)

    ЛДК-партнер

    • Одеса
    • 25 000 грн. за місяць
    Опис вакансії Торговій - виробничій компанії ЛДК- партнер, потрібен, активний, цілеспрямований офіс менеджер. (Напрям вхідні та міжкімнатні двері). Наша компанія займається вир…
    • 26 днів тому
  • Менеджер по роботі з клієнтами

    Ярочкина Н.Н., ФЛП

    • Одеса
    • 18 000-23 000 грн. за місяць
    Компанія "Ярочкина Н.Н., ФЛП" є провідним постачальником товарів для будівництва та ремонту в місті Одеса. Ми пропонуємо широкий асортимент якісних матеріалів та інструментів, а та…
    • 25 днів тому