Community Support Manager
Panda Team
- Харків
- Постійна
- Повна зайнятість
- Обробка запитів від користувачів.
- Планування та актуалізація графіків викладачів та студентів.
- Вирішення проблемних ситуацій.
- Допродажі.
- Моніторинг та аналіз реакцій користувачів на нові можливості платформи, взаємодія зі спільнотою.
- Взаємодія зі спільнотою, стимулювання обговорень та залучення до участі в активності.
- Ведення статистики та звітності про результати роботи.
- Попередній досвід не є обов?язковим, але буде круто якщо є певні навички у сфері управління спільнотою в соціальних мережах або досвід роботи як Customer Support Manager.
- Вміння працювати з різними соціальними платформами.
- Високий рівень писемного та усного комунікації.
- Високий рівень емоційного інтелекту.
- To do підхід до будь якої задачі.
- Не лякатися змін.
- Бути готовим вчитися та допомагати людям.
- Вміти Thinking out of the box.
- Вміти аналізувати дані та інтерпретувати їх у цифри.
- Бажання зробити сферу онлайн освіти краще!
Rabota