Head of Marketing
Прозорро.Продажі, АТ
- Київ
- Постійна
- Повна зайнятість
- Аналіз поведінки учасників аукціонів (продавців і покупців);
- Побудова гіпотез та пропозицій щодо підвищенні ефективності процесів на основі даних трафіку сайту, модулю аналітики результатів аукціонів та інших даних;
- Ініціювання та реалізація внутрішніх проектів: івенти, опитування, розсилки, спецпроекти, розвиток продукту;
- Аналіз шляхів користувачів на порталі Prozorro.sale;
- Побудова гіпотез і A/B-тестування для покращення UX/UI;
- Робота з аналітикою трафіку та поведінки (Google Analytics, Hotjar тощо);
- Підтримка маркетингової воронки для двох продуктових напрямів:
- продажу аналітики.
- реклами в аукціонах.
- Участь у створенні та коригуванні меседжів для різних ЦА;
- Підтримка колег з інших проектів у питаннях управління поведінкою клієнтів;
- Постановка завдань, пріоритизація та підтримка роботи контент-менеджера і SMM-фахівця;
- Контроль виконання та підтримка якості комунікацій;
- Співпраця з відділами продажу, аналітики, ІТ, продукту;
- 2+ роки досвіду в маркетингу (B2B або digital-продуктах)
- Вміння працювати з аналітичними інструментами: GA, Looker Studio
- Розуміння принципів UX, юзабіліті, конверсійних сценаріїв, методів дослідження поведінки користувачів
- Досвід генерації гіпотез і проведення тестувань методами статистичного аналізу (зміни на сайті, перевірка гіпотез, аналіз поведінкових моделей, дослідження попиту на нові елементи продукту)
- Вміння мислити як маркетолог - бачити можливості впливу на користувача в деталях
- Креативність, ініціативність, системне мислення
- Досвід керування командою, роботи з маркетинговими бюджетами і розуміння ринку публічних активів - буде плюсом
- Вимірюваними: кожен проект має мати чіткі KPI - охоплення, конверсії, зміна поведінки користувачів, зростання впізнаваності або залученості
- Прив'язаними до цілей Prozorro.Sale: чи це збільшення доходу з платної аналітики, покращення якості трафіку, чи зростання конкуренції чи успішності аукціонів
- Орієнтованими на вплив: навіть маленькі зміни мають покращувати користувацький досвід або впливати на прибутковість продуктів
- Підтвердженими даними: кожна гіпотеза - через аналіз, а кожна ідея - через перевірку
- Очікуваний підхід - «маркетинг через результат»: краще менше, але з чітким ефектом, ніж багато - без впливу.
- старанність та гнучкість;
- системне мислення та уважність до деталей;
- повну командну відповідальну взаємодію.
- унікальний досвід роботи в команді, що змінює країну;
- ринковий рівень заробітної плати з можливостями преміювання;
- гібридний формат роботи та гнучкий графік без покрокового контролю;
work.ua