Ми - DZYGA Catering - компанія з 8-річним досвідом та командою однодумців і професіоналів, які прагнуть задовольнити побажання та потреби кожного клієнта, перетворюючи кожну подію на яскравий феєрверк смаку та радості. За цей час ми успішно реалізували понад 4 000 проєктів, і багато клієнтів повертаються до нас знову.Шукаємо уважну та відповідальну людину, яка буде слухати дзвінки менеджерів, перевіряти дані в CRM, заповнювати чек-листи, збирати зворотній зв'язок від клієнтів та фіксувати відхилення. Тут важливо чути не лише слова, а й сенс - помічати деталі, які можуть вплинути на якість сервісу, і допомагати команді ставати кращою.Основні обов'язки:Прослуховування дзвінків менеджерів згідно зі скриптами.Звітування керівнику про виявлені порушення або відхилення.Контроль правильності та повноти ведення CRM.Перевірка заповнення корпоративних таблиць.Заповнення звіту щодо CRM і таблиць за окремим чек-листом.Продзвін клієнтів після заходу для збору зворотного зв'язку та побажань щодо покращення сервісу.Наш кандидат:Уважний до деталей, відповідальний, структурований.Має базові навички роботи з Google Таблицями та CRM-системами.Не боїться рутинної роботи й вміє працювати самостійно.Досвід у сфері контролю якості, аналітики або в call-центрі буде перевагою, але не обов'язковий - навчимо.Ми пропонуємо:Графік роботи: Пн-Пт з 9:00 до 18:00Формат роботи: Віддалено.Чіткі інструкції, шаблони та зрозумілі задачі.Навчання та підтримку на старті.Команду без мікроменеджменту, яка цінує результат.«Ми за людське відношення, але тверді дії» - Анатолій, Власник DZYGA CateringНадсилай резюме - ми з радістю розглянемо твою кандидатуру та зв'яжемося, якщо досвід і формат співпраці збігаються.