Офіс-менеджер, офіс-менеджерка, асистент адміністративного відділу
Екоклуб, ГО
- Рівне
- Постійна
- Повна зайнятість
- Організація роботи офісу та підтримка належних умов для ефективної діяльності команди;
- Координація графіку зустрічей та переговорів командни, допомога в організації корпоративних заходів івент-менеджеру;
- Забезпечення офісу необхідними ресурсами (канцелярія, обладнання, в тому числі офісна техніка, побутові потреби);
- Взаємодія з постачальниками та партнерами організації, укладання договорів та контроль за їх виконанням;
- Підтримка корпоративної культури та комунікації всередині команди;
- Виконання адміністративних завдань та допомога в організація документообігу;
- Підтримка процесів набору персоналу (публікація вакансій, облік вакансій, первинний відбір кандидатів, організація співбесід);
- Адаптація нових працівників;
- Адміністрування кадрових документів (контракти, заяви, накази);
- Взаємодія з іншими підрозділами для забезпечення ефективної роботи команди;
- Вища освіта;
- Досвід роботи на аналогічній або суміжній посаді буде перевагою;
- Відмінні організаторські здібності та комунікабельність;
- Знання основних принципів офісного адміністрування;
- Вміння працювати з ПК (MS Office, Google Docs, інші офісні програми та хмарними сервісами для спільної роботи з файлами);
- Здатність до багатозадачності та стресостійкість.
- Англійська мова не нижче рівня В1.
- Стабільну роботу в дружньому колективі;
- Конкурентну заробітну плату;
- Можливості для професійного розвитку та навчання;
- Гнучкий графік роботи та комфортні умови праці;
work.ua