Маркетолог (E-commerce стратег/драйвер розвитку)
МЕДХАУС ТРЕЙД
- Дніпро
- Постійна
- Повна зайнятість
- Формування та реалізація маркетингової стратегії розвитку e-commerce-напрямку (B2C).
- Проведення глибокого аналізу ринку, конкурентів та цільової аудиторії. Постійна сегментація та оновлення профілів ЦА.
- Побудова омніканальної маркетингової комунікації: email, месенджери, соціальні мережі, контент.
- Ініціювання та реалізація експериментів по зростанню конверсій (growth hacking, A/B-тести, нові канали просування).
- Тісна співпраця з командами продажів, контенту, розробки та підтримки з метою узгодженого розвитку клієнтського досвіду (customer journey).
- Постанова плану та контроль ефективності маркетингових каналів: аналіз показників, ROI, CAC, LTV, та інші ключові метрики.
- Пошук нових точок росту: партнерства, колаборації, вхід у нові ніші/сегменти.
- Побудова брендової платформи в e-commerce: УТП, позиціонування, тон комунікації, інструменти лояльності.
- Участь у побудові контент-плану та контроль за його створенням (reels, статті, вірусні відео, інше)
- Побудова акційних та персональних пропозицій до окремих частин ЦА та персональних пропозицій для клієнтів
- Вища освіта у сфері маркетингу, бізнесу, економіки або digital-комунікацій.
- Досвід стратегічного маркетингу в e-commerce від 3 років - з доведеною відповідальністю за зростання ключових показників.
- Досвід формування та впровадження маркетингової стратегії з нуля або масштабування діючої.
- Розуміння та досвід роботи з основними інструментами цифрового маркетингу:
- Впевнене володіння аналітичними інструментами (GA4, CRM-звіти).
- Базові навички роботи з ШІ у частині генерації контенту та створення промтів.
- Стратегічне мислення з фокусом на результат.
- Глибоке розуміння поведінки користувачів в онлайні та вміння трансформувати це у чіткі кроки.
- Системність, ініціативність, вміння запускати процеси “з нуля”.
- Сильні аналітичні здібності - вміння приймати рішення на основі даних.
- Високі комунікативні навички та лідерський потенціал - вміння об'єднувати навколо ідеї команду та залучати суміжні відділи.
- Досвід роботи у fast-growing e-commerce проєктах або стартапах.
- Практика з побудови системи маркетингу на перетині онлайн- та офлайн-каналів (омніканальність).
- Знання основ UX/UI та впливу дизайну на споживчу поведінку.
- Досвід роботи з loyalty-програмами та клієнтськими клубами.
- Англійська на рівні Intermediate і вище - для роботи з іноземними платформами, підрядниками або ринками.
Rabota