Здійснює облік розрахунків із працівниками Департаменту по заробітній платі та утримання, нарахування податків. Готує та подає податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків-фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску. Ведення облік листків непрацездатності подає заявки на фінансування до Пенсійного фонду. Надає проекти відповідей на звернення громадян, установ, організацій начальнику відділу-головному бухгалтеру. Складає картки особових рахунків по заробітній платі . Стеження за зберіганням бухгалтерських документів, оформлення їх відповідно до встановленого порядку, формування архіву по заробітній платі. Виконання інших обов'язків, що доручає начальник відділу-головний бухгалтер пов'язаних з фінансовою діяльністю департаменту.