Спеціаліст відділу контролю якості call-центру (зі знанням французької мови)

Geberich

  • Київ
  • Постійна
  • Повна зайнятість
  • 14 днів тому
Опис вакансіїПривіт!Ми займаємося продажем продукції для краси та здоров’я. Уже багато років ми працюємо в Європі та Латинській Америці.У зв’язку з активним розвитком нашої компанії ми шукаємо співробітника зі знанням французької мови. Робота на 100% дистанційна, із домашнього офісу, незалежно від того, де ви проживаєте в Україні.ВАШІ ЗАВДАННЯ:
  • Прослуховування розмов операторів, підготовка коментарів та заповнення оцінювального листа за критеріями щодо дзвінків.
  • Заповнення оцінювальної карти якості розмов співробітників.
  • Виявлення сильних і слабких зон операторів.
  • Щотижнева та щомісячна звітність про виконану роботу.
  • Формування рекомендацій для покращення показників роботи спеціалістів.
  • Участь у розробці чек-листів та інструкцій для підвищення якості роботи спеціалістів.
НАМ ПОТРІБЕН КАНДИДАТ:
  • Амбітний, із потенціалом розвитку, який щодня прагне підвищувати свою цінність.
  • Мобільний, самоорганізований.
  • Здатний впливати на свій результат і рівень своєї заробітної плати.
  • Активний, із розвиненими комунікативними навичками.
  • З високим рівнем навченості та бажанням опановувати нове.
  • Здатний працювати в динамічному режимі з великими обсягами інформації.
  • Зі знанням французької мови на рівні C1 (!).
  • Позитивний настрій та почуття гумору також будуть перевагою =)
МИ ПРОПОНУЄМО:
  • Повністю віддалену роботу.
  • Графік 5/2 з 10:00 до 19:00 .
  • Фіксовану ставку — 500 евро нетто + премія.
  • Стабільні виплати та гідний рівень заробітної плати.
  • Дружній колектив і теплу атмосферу!
Приєднуйтесь до нашої згуртованої команди професіоналів!

Jobs.ua