Сервіс-менеджер

MANEZH

  • Черкаси
  • Постійна
  • Повна зайнятість
  • 8 годин тому
Вітаємо тебе, Сервіс-менеджер!Ми - компанія MAHEZH, 28 років на ринку України.Ми любимо нашу справу та цінуємо людей, які зростають разом з нами!Вимоги:
  • навички ділового спілкування по телефону: впевнений голос, чітка дикцію і вимову;
  • грамотне ведення переговорів за допомогою різних месенджерів;
  • навички долати заперечення та вирішення конфліктних ситуацій;
  • володіння програмами - 1С-8, MS Office, бажано Bitrix24.
Що входить в обов'язки менеджера з сервісного обслуговування клієнтів?Обробка заявок на сервіс:
  • Обробка і оформлення заявок.
  • Організація виїздів на діагностику, сервісні роботи та ремонти систем. Проведення документів у базі 1С.
  • Прорахунок вартості робіт та матеріалів, оформлення КП.
Ведення бази даних:
  • Узгодження виїздів монтажних бригад, контроль проведення робіт, збереження актів.
  • Зворотній зв'язок із замовником, надсилання звітів.
  • Складання звітності.
  • Аналіз сервісів та ремонтів.
  • Вдосконалення процесів.
  • Підтримка інформаційної бази клієнтів, виїздів на заміри, монтажі, сервіс.
Переглянути реалізовані нами проекти та детальніше дізнатися про нас можна на нашому сайті або на сторінціЯкщо тобі відгукнулося - надсилай резюме і будемо знайомитися!

Rabota