Фахівець інформаційного центру, оператор call-centre

Еталон, Страхова компанія

  • Київ
  • Постійна
  • Повна зайнятість
  • 20 днів тому
Вимоги:вільне володіння українською мовоювпевнене володіння ПК, швидкий набір тексту, орієнтація в офісних програмах Microsoft (World, Exel) та месенджерах (Viber, Telegramm) * врівноваженість та вміння спокійно вирішити конфліктні ситуації
  • вміння спілкуватися з людьми
Умови праці:
  • Повна зайнятість. Досвід роботи буде перевагою
  • офіційне працевлаштування згідно умов КЗпП України
  • своєчасна виплата заробітної плати, лікарняних та відпускних
  • змінний графік роботи
  • можливість індивідуального графіку
  • готові взяти студентів
Обов:'язки
  • вхідні/вихідні дзвінки,
інформаційно-консультаційна підтримка клієнтів при оформленні страхових випадківнадання консультацій клієнтам по інших питаннях за їх зверненням * внесення інформації за страховими випадками до програми.
  • Комунікація та передача інформації в інші відділи компанії

Rabota