Менеджер з супроводу (страхування)

Karpatia

  • Київ
  • Постійна
  • Повна зайнятість
  • 1 день тому
Ми - karpatia. Страховий сервіс (або страховий брокер), який створений для того, щоб надавати нашим клієнтам найкрутіший досвід страхування, а вони могли собі спокійно жити своє життя.З нами вже більше 100 корпоративних клієнтів, які довіряють нам страхування своїх команд, відповідальності і активів. В основному це ІТ-компанії з фокусом на інноваційність, технології і класний рівень сервісу.Зараз ми в активному пошуку Менеджера з супроводу корпоративних клієнтів і віримо, що ним можеш стати саме ти. І саме з тобою ми будемо разом працювати над класними проектами для корпоративних клієнтів і змінювати ринок страхування в Україні.Яка ти / який ти:Будувати стосунки з різними людьми - твоє супер сила і ти знаходиш шляхи знайти з будь-ким розмову і справити вау-враженняУ тебе чудово розвинені організаційні та комунікативні навички;Ти круто інтерпретуєш інформацію, ідентифікуєш та аналізуєш питання клієнта;А ще дуже класно дотримуєшся встановлених термінів і вмієш щоденно розставляти пріоритети в роботі у середовищі, яке постійно рухається та розвивається;Ти вільно володієш українською мовою, а англійську знаєш не нижче рівня Pre-Intermediate;Ти так вмієш презентувати продукт, що у клієнта стається любов до нього з першого погляду;І у нас обов'язково станеться метч, якщо ти маєш досвід у страховій або банківській галузі.Що ти будеш робити:Будувати та підтримувати довготривалі відносини з клієнтами та партнерами, розуміти їх інтереси та потреби, передбачаючи їх наперед;Адмініструвати договори страхування і поточні запити від клієнтів;Підтримувати та вирішувати проблеми клієнтів перевершуючи їх очікування;Координувати внутрішню та зовнішню комунікацію для прискорення вирішення питань;Бути в курсі пропозицій страхових компанії та галузевих тенденцій;Регулярно звітувати перед менеджментом та клієнтами;Ілюструвати цінність продуктів та послуг, тим самим створюючи можливості для збільшення контрактів; збирати та аналізувати дані для виявлення тенденцій;Розробляти та впроваджувати процеси комунікації, звітності та утримання клієнтів ;Регулярно підтримувати зв'язок з клієнтами для впевненості, що їхні потреби задовольняються та виявляти можливості розвитку для компанії.Що ми пропонуємо:заробітна плата в залежності від досвіду + бонуси (ми прогнозуємо, що за перший рік ти вийдеш на 30-50% від ставки);Можливість працювати в сучасному офісі в центрі Києва (м. Золоті Ворота) або віддалено (команда зустрічається 1 раз на місяць разом)Готовність підтримувати тебе у професійному розвитку і кар'єрному зростанніДружню атмосферу взаємодовіри та щиростіКорпоративні заняття з англійської мовиОформлення через ФОП (ведення і розрахунок податків буде вестись корпоративним бухгалтером)Медичне страхування після адаптаційного періодуЧекаємо на тебе у нашій команді :)

Rabota