Junior Customer Support Specialist (Remote, English)
Skelar
- Запоріжжя
- Постійна
- Повна зайнятість
- вихідні дзвінки з метою уточнення інформації або інформування клієнта щодо його профілю або платежів;
- обробка запитів через чат за потреби (телефонна лінія є пріоритетом на дану позицію);
- участь у розробці скриптів та пропозиції щодо покращення робочих процесів;
- утримання refund rate на належному рівні;
- передача баг репортів за їх самостійного виявлення або після отриманого запиту від клієнтів.Що для нас важливо:- 1+ рік досвіду роботи в клієнтській/технічній підтримці або продажах на англомовний ринок у телефонному режимі;
- рівень володіння англійською мовою B2 і вище;
- наявні комфортні умови для роботи remote (стабільне інтернет-з'єднання, відсутність сторонніх шумів у приміщенні та наявність робочого комп'ютера);
- клієнтоорієнтованість, відкритість, бажання допомагати та розв'язувати проблеми клієнта;.
- високий рівень стресостійкості.Умови / Що пропонуємо:- можливість працювати з будь-якої точки світу;
- робота в сильній команді, завдяки чому ти неодмінно отримаєш нові знання та навички;
- робочий графік 2/2, 8-годинний робочий день; години роботи 22:00-6:00.
- постійну підтримку твого Team Lead;
- перспективу вирости до Shift Lead/QС Agent/Customer Support Team Lead.SKELAR - середовище для самореалізації людей, які здатні створити успішні компанії. Ми такі компанії називаємо the next big everything. Віримо в їх потужність та масштаб.Ми плануємо й надалі розвивати tech-бізнеси, підкорювати глобальні ринки та працювати задля перемоги УкраїниТисни Apply to Position і приєднуйся до команди!
Rabota