Спеціаліст по роботі з скаргами (рекламаціями) зі знанням польської мови
- Запитів, Львівська Область Високий, Харківська Область
- Постійна
- Повна зайнятість
- Розгляд вхідних претензій та запитів від клієнтів компанії та інших осіб, які надходять в електронній формі чи в телефонному режимі.
- Комунікація з клієнтами та підрозділами компанії, або третіми особами за такими претензіями чи запитами.
- Надання відповідей на типові запити чи претензії. Переадресація нетипових претензій та запитів на іншого фахівця.
- Ведення звітності про отримані та оброблені запити, та їх класифікація.
- Надання рекомендацій щодо покращення роботи відділу. Інші супутні завдання, пов'язані з роботою з претензіями та запитами.
- Досвід роботи, бажано контакт-центрі або туристичному бізнесі де передбачена активна робота з клієнтом.
- Досвід роботи з запереченнями.
- Робота в туризмі чи авіації буде перевагою.
- Знання мов: українська (вільно), польська мова (високий), англійська (високий).
- Вміння швидко вирішувати проблеми та працювати з клієнтом.
- Грамотність.
- Відповідальність.
- Кар'єру у великій міжнародній компанії, яка швидко та впевнено масштабується.
- Графік роботи: ПН-ПТ з 10 до 19 чи з 09 до 18.
- Щорічну оплачувану відпустку 24 дні та лікарняні.
- Корпоративне медичне страхування.
- Конкурентну заробітну плату.
- Ми підтримуємо розвиток колег і пропонуємо: корпоративний університет GROW UP, компенсацію зовнішнього навчання та тренінги.
- Культуру відкритості, рівності та підтримки.
- Корпоративні знижки на подорожі з Join UP!
- Ми пишаємося бути українським бізнесом і робимо все можливе, щоб підтримувати країну, та одне одного: у нас є внутрішня благодійна ініціатива Together with U, де ми допомагаємо колегам у ЗСУ.
work.ua