СОО / Head of collection / Керівник call - центру

Job Advice

  • Київ
  • Постійна
  • Повна зайнятість
  • 13 днів тому
Пропозиція для сильної операційної ролі - Chief Operating Officer у фінансовій компанії з власною платформою.
Компанія працює понад 3 роки та планує масштабування в Україні. Фокус на оптимізації процесів, управлінні командою та запуску нових продуктів.Пропонує швидкі короткострокові кредити через автоматизовану платформу, має зручні канали погашення та власну партнерську програму.В компанії 100+ співробітників це технічна команда, кол центр та менеджери.Ключові обов'язки позиції:-Стратегічне планування та управління операційними процесами компанії-Керування контакт-центром та відділом колекшн-Розробка та впровадження нових кредитних продуктів-Оптимізація клієнтського досвіду на всіх етапах воронки-Управління відділом продажів та контроль KPI-Щоденний моніторинг операційних показниківОбов'язкові вимоги до кандидатаПрофесійний досвід:-Мінімум 3-5 років досвіду на керівних позиціях в:-Онлайн кредитних компаніях (МФО, банки, фінтех)-Позиціях операційного директора, директора з операцій-Керівника контакт-центру або call-центру-Керівника відділу колекшн або взыскання заборгованості-Досвід організації роботи:-Контакт-центрів (мінімум 50+ операторів)-Команд колекшн (debt collection)-Відділів продажів в фінансовому секторіДосвід розробки продуктів:-Участь у створенні нових кредитних продуктів-Оптимізація існуючих продуктових лінійок-Аналіз ринку та конкурентівТехнічні навички:-Обов'язковий досвід роботи з системою Вебітел (Webitel)-Налаштування та управління-Аналітика та звітність-Інтеграція з CRM системами-Розуміння операційних процесів:-Всіх етапів кредитної воронки (від заявки до погашення)-Процесів андерайтингу та скорингу-Роботи з просроченою заборгованістюУправлінські компетенції:-Управління командами:-Досвід керування командами 100+ співробітників-Побудова KPI та системи мотивації-Навчання та розвиток персоналуАналітичні навички:-Глибоке розуміння метрик конверсії-Уміння аналізувати та покращувати кожен крок воронки-Досвід роботи з аналітичними системами-Бажані додаткові вимоги-Вища освіта (економічна, фінансова, математична)-Досвід роботи з регуляторними вимогами НБУ-Знання методологій управління проектами (Agile, Scrum)-Володіння англійською мовою (Intermediate+)-Досвід автоматизації бізнес-процесівПоказники успішності, які шукаємо:-Підтверджений трек-рекорд покращення операційної ефективності-Збільшення конверсії воронки на попередніх позиціях-Успішне керування P&L відповідальністю-Досвід масштабування операційних процесів-Впровадження нових технологій та системПершочергові задачі:
  • взяти на себе керування відділами КЦ, веріфікація, колекшен ( 3 Ліда в прямому підпорядкуванні)
  • Покращіти показники прибутковості
  • Покращіти конверсію по ключовим показникам бізнесу

Rabota

Схожі вакансії

  • Керівник напрямку AI/Head of AI

    Retail Group

    • Київ
    Retail Group - провідний торговельний холдинг України з 25-річним досвідом у ритейлі, який управляє мережами «Велмарт», «Велика Кишеня» та «ВК Експрес». У складі холдингу 59 магази…
    • 24 дні тому
  • Керівник відділу клієнтської підтримки, Head of retention

    Next-On

    • Київ
    Опис вакансії Спеціалізована платформа «Next-On» займає лідерські позиції на ринку сучасних програмних рішень для різноманітних крипто-фіатних способів оплати в якості платіжних …
    • 12 днів тому
  • Керівник відділу продажів (КВП), head of sales, РОП

    Дьячук Анна Русланівна

    • Київ
    Опис вакансії Привіт, майбутній колего! Мене звати Наталія Лозова, я засновниця та спікер онлайн-школи езотерики. Ми активно шукаємо досвідченого та амбіційного керівника відділу…
    • 14 днів тому